AVR router inbouwen
Re: AVR router inbouwen
Ik denk zelf dat het heeft te maken dat de wi drive geen verbinding krijgt en blijft zoeken en daardoor de accu leegt trekt.
Teminste hij geeft aan hoge accu ontlading maar hij start wel.
Nu moet ik zeggen dat ik de auto niet veel gebruik en veel korte afstanden er mee rijd.
Heb de acco pas laten door meten en die zou nog goed zijn al gaf het oog op de accu ook aan dat hij opgeladen moest worden.
Teminste hij geeft aan hoge accu ontlading maar hij start wel.
Nu moet ik zeggen dat ik de auto niet veel gebruik en veel korte afstanden er mee rijd.
Heb de acco pas laten door meten en die zou nog goed zijn al gaf het oog op de accu ook aan dat hij opgeladen moest worden.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
@E60 pro: heb jij de AVR al ingebouwd? Ben gister de hele dag aan de slag geweest; ook de handrem sensor aangesloten op de -pool van de Gateway 500, maar krijg hem niet aan de praat.
Als ik een video opstart en daarna overschakel naar TV, pauseert het beeld... Nog tips?
@all de AVR is idd geen media player, maar: je kunt wel zo hdd met ingebouwde mediaspeler aansluiten, of je playstation ;-0. Je hebt wel zo'n stroom inverter nodig, maar dat is niet zo spannend
Als ik een video opstart en daarna overschakel naar TV, pauseert het beeld... Nog tips?
@all de AVR is idd geen media player, maar: je kunt wel zo hdd met ingebouwde mediaspeler aansluiten, of je playstation ;-0. Je hebt wel zo'n stroom inverter nodig, maar dat is niet zo spannend
@530i ik heb je tips niet goed gelezen. Zal hem aansluiten direct op de CCC; zien of dat werkt...
@Liam - nee ben er nog niet mee bezig geweest.
Auto staat nog altijd bij de spuiter.
Auto staat nog altijd bij de spuiter.
Ik neem aan dat alles als een zonnetje werkt nu toch?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ja alles draait als een tierelier.
Heb nu standaard altijd onder het rijden muziek met clip op staan, echt super!
Heb nu standaard altijd onder het rijden muziek met clip op staan, echt super!
Ik heb in mijn vorige auto een digitenne decoder gehad,(voornamelijk voor 538 omdat het ontvangst hier slecht is) let op de digitenne tv functie werkt goed tot 130 km. daarboven begint het blokken en piepen. een film kijken onder het rijden is geen pretje, ik zou dit niet doen of je moet erg veen in de auto moeten wachen. wel zou ik graag een usb aansluiting willen en een zgn hotspot willen voor internet in de auto. waar kan ik hierover advies vinden.
http://www.dension.com/sites/default/fi ... _guide.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
dank je voor de link. alleen is mijn engels niet voldoende. kan je me uitleggen wat ik hiermee kan. het lijkt me wel iets.
http://translate.google.nl/translate?sl ... df&act=url" onclick="window.open(this.href);return false;
Eindelijk de AVR werkend gekregen. Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.
Om films te kijken kun ook nog zon goedkope hard disk video speler gebruiken. Ik had er nog een van Argosy. Die hebben allemaal 12v aansluiting en composiet uit. Als je hem wilt updaten, gewoon loskoppelen en thuis via de usb opladen. Werkt als een trein. Volgende stap is achteruitruitrijcamera
Om films te kijken kun ook nog zon goedkope hard disk video speler gebruiken. Ik had er nog een van Argosy. Die hebben allemaal 12v aansluiting en composiet uit. Als je hem wilt updaten, gewoon loskoppelen en thuis via de usb opladen. Werkt als een trein. Volgende stap is achteruitruitrijcamera