ook dan gelijk maar een V10 erin lepelen?BB88 schreef:Ziet er goed uit man en mooi kleurtje ook.
Een 5 serie zonder M pakket of pakketje van een andere tuner kan eigenlijk niet meer he.
Tjuus, E60 530i M-pakket verkocht
Re: ff voorstellen, E60 530i M-pakket *foto update*
- fastfisico
Hoi zesinlijn,
Wat bij mijn clima high niet functioneert :
- rechter temperatuurregeling. De linker knop regelt de temperatuur voor de hele auto. Komt omdat de basis geen gescheiden verwarming/koel systemen heeft.
- automatische binnenventilatie functie. Wanneer je binnenventilatie wenst, zelf het knopje indrukken. Je kan overigens de sensor plaatsen zodat het wel werkt.
Voorts kan je de solarsensor en sensor voor beslagen ramen plaatsen en op de klima high aansluiten. Ik heb dit niet, als de zon schijn koelt ie vanzelf wel als ik de motor start en als de ramen beslagen zijn dan druk ik zelf wel op het knopje.
De restwarmte en de automatische programma''s werken gewoon. En natuurlijk heb je ook nog de functies die de klima basis ook heeft.
Tja, een V10 erin lepelen.........
Of dan toch maar gewoon een M6 kopen.................. 
Wat bij mijn clima high niet functioneert :
- rechter temperatuurregeling. De linker knop regelt de temperatuur voor de hele auto. Komt omdat de basis geen gescheiden verwarming/koel systemen heeft.
- automatische binnenventilatie functie. Wanneer je binnenventilatie wenst, zelf het knopje indrukken. Je kan overigens de sensor plaatsen zodat het wel werkt.
Voorts kan je de solarsensor en sensor voor beslagen ramen plaatsen en op de klima high aansluiten. Ik heb dit niet, als de zon schijn koelt ie vanzelf wel als ik de motor start en als de ramen beslagen zijn dan druk ik zelf wel op het knopje.
De restwarmte en de automatische programma''s werken gewoon. En natuurlijk heb je ook nog de functies die de klima basis ook heeft.
Tja, een V10 erin lepelen.........

Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......
- fastfisico
Ik heb vandaag 1 van de 2 mods laten doen, die ik nog graag wilde.
EINDELIJK NAVI PRO !!!
Navi pro laten inbouwen en een software update compleet met Nederlandse taal laten uitvoeren.
Prijs vond ik ook nog wel meevallen.... € 1.050,- compleet
Tis wel duurder dan een Tomtom, maarja dat is niet anders..
Groet Ingvar
EINDELIJK NAVI PRO !!!

Navi pro laten inbouwen en een software update compleet met Nederlandse taal laten uitvoeren.
Prijs vond ik ook nog wel meevallen.... € 1.050,- compleet

Groet Ingvar
Dat is zeker een nette prijs!
Mag ik vragen waar je dat hebt geregeld? (ik heb een collega met een E60 die hetzelfde wil laten doen)

Mag ik vragen waar je dat hebt geregeld? (ik heb een collega met een E60 die hetzelfde wil laten doen)
Is zeker niet duur....
Ik wil ook wel weten waar.....
Ik wil ook wel weten waar.....

- fastfisico
Mooggie, Aron,
Sorry, even vergeten erbij te vermelden dat het excl. BTW is. Dus zo'n € 1.250, - incl. Als ik zo rond speur is dit nog de goedkoopste.
Als jullie interesse hebben, stuur me even een PM.
Nu de temperaturen (vooral vroeg in de ochtend) heb ik mijn winterwielen er onder gezet.
De 20" met Vredestein zomerwielen hebben plaatsgemaakt voor "van die kleine" 19" met Continental winterbanden.
De velgen zijn dezelfde style (m5, style 166) alleen gunmetal van kleur. Daar zie je wat minder vuil op in de winter

Groet, Ingvar
Sorry, even vergeten erbij te vermelden dat het excl. BTW is. Dus zo'n € 1.250, - incl. Als ik zo rond speur is dit nog de goedkoopste.

Als jullie interesse hebben, stuur me even een PM.
Nu de temperaturen (vooral vroeg in de ochtend) heb ik mijn winterwielen er onder gezet.

De 20" met Vredestein zomerwielen hebben plaatsgemaakt voor "van die kleine" 19" met Continental winterbanden.
De velgen zijn dezelfde style (m5, style 166) alleen gunmetal van kleur. Daar zie je wat minder vuil op in de winter

Groet, Ingvar
strak hoor, 1 van de mooiste kleuren ook voor een bmw imo
Thx,
We spreken elkaar wel ff op de meet...
We spreken elkaar wel ff op de meet...
- Edit:
- Niet verkeerd om zo de winter door te komen
Netjes
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Prachtige wagen 

- fastfisico
Dank voor de reacties.
Eigenlijk wil ik nog wel paar MODS meer doen dan die ene die nog op me lijstje is overgebleven (sprintbooster)
Zo heb ik gekeken naar M5 spiegels, echter de prijzen daarvan bevallen me nog niet. (bij lange na niet
, wat een prijzen zeg)
Ook ben ik rond aan het kijken voor een M5 SMG pook & toebehoren. Moeten wel aanpassingen gedaan worden, maar goed te doen lijkt me.
Of wordt nu het tijd voor een hele M5...........
Gr. Ingvar

Eigenlijk wil ik nog wel paar MODS meer doen dan die ene die nog op me lijstje is overgebleven (sprintbooster)
Zo heb ik gekeken naar M5 spiegels, echter de prijzen daarvan bevallen me nog niet. (bij lange na niet

Ook ben ik rond aan het kijken voor een M5 SMG pook & toebehoren. Moeten wel aanpassingen gedaan worden, maar goed te doen lijkt me.
Of wordt nu het tijd voor een hele M5...........

Gr. Ingvar
Wat een prachtig 5reeks is me dat;) egt mooi:p moet zeggen dat de Gunmetal hem goe staat;)
ps: zou je een foto vnachter willen nemen met lci look lichten? ik ben van plan hen ook te nemen;) thanks!
ps: zou je een foto vnachter willen nemen met lci look lichten? ik ben van plan hen ook te nemen;) thanks!
- fastfisico
Hoi Danny6956,
Ben nu bezig met een schakeling te fabriceren voor de LCI look achterlichten. Wat een beetje jammer is aan de LCI look achterlichten is dat naast de ronde lampen en de "strepen" ook 2 lampen achter de strepen branden waardoor je de strepen bijna niet ziet. 1 van deze lampen kun je gewoon loskoppelen en e foutmelding uitcoderen. De ander wordt ook als remlicht gebruikt, dus die is niet zo verstandig om los te koppelen
Korte uitleg: Als de verlichting is in geschakeld staat er ongeveer 8,5 volt op het lampje. Het lampje brand nu matig. Bij remmen komt er 12V op hetzelfde lampje te staan waardoor het fel brand (remlicht) Ik ben nu iets aan het verzinnen om alleen het lampje bij 12V (remmen) te laten branden, zodat je de strepen beter ziet.
Als ik dat voor elkaar heb zal ik ff een paar foto's maken.
groet Ingvar
Ben nu bezig met een schakeling te fabriceren voor de LCI look achterlichten. Wat een beetje jammer is aan de LCI look achterlichten is dat naast de ronde lampen en de "strepen" ook 2 lampen achter de strepen branden waardoor je de strepen bijna niet ziet. 1 van deze lampen kun je gewoon loskoppelen en e foutmelding uitcoderen. De ander wordt ook als remlicht gebruikt, dus die is niet zo verstandig om los te koppelen

Als ik dat voor elkaar heb zal ik ff een paar foto's maken.
groet Ingvar
- MaasMaster
- Contacteer:
Hoi Ingvar,
Mooie fünfer heb je daar.
Enne, coole mods gedaan.
Mooie fünfer heb je daar.
Enne, coole mods gedaan.
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- fastfisico
MaasMaster: Dank u!
De M5 pook zit er nu helemaal in. D/S schakel ik in d.m.v. de powerknop, schakelen doe ik dan met de flippers van het M5 stuur. Terug naar automatisch met DSC off en de sprintbooster v2 bedien ik met de EDC knop.
Ben nu wel een beetje klaar met de mods. Ik overweeg geld opzij te leggen om volgend jaar een overstap naar een M6 te maken.
Groet Ingvar

De M5 pook zit er nu helemaal in. D/S schakel ik in d.m.v. de powerknop, schakelen doe ik dan met de flippers van het M5 stuur. Terug naar automatisch met DSC off en de sprintbooster v2 bedien ik met de EDC knop.
Ben nu wel een beetje klaar met de mods. Ik overweeg geld opzij te leggen om volgend jaar een overstap naar een M6 te maken.
Groet Ingvar