Ik ben nog steeds op zoek naar wintervelgen...zodra ik ze heb, zoek ik je zeker weten op!!!
Velgen zwart spuiten
-
Aron
Re: Velgen zwart spuiten
Dat heb je weer super gedaan Nass!!!
Ik ben nog steeds op zoek naar wintervelgen...zodra ik ze heb, zoek ik je zeker weten op!!!

Doen!
//edit
Zag ik nou ergens dat nassje velgen spuit voor 100 euro?
//edit
Zag ik nou ergens dat nassje velgen spuit voor 100 euro?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Yup, ik doe nu deze 19inch M velgen voor Ralph.
Maar Ralph betaald iets meer omdat er veel happen uitliggen en heel wat diepe stoeprandschade..
En dan nog de banden wat erom heen zitten, demontage/montage/ventielen/balanceren.
Normale prijs is 250 (zonder banden erom), maar voor de forumleden is spuitwerk en lichte schuurwerk voor maar 100 euries
En men moet wel minimaal 50 berichten hebben gestuurd op de forum, want ik krijg ook prive berichten van gasten die niet eens 1 bericht hebben op de forum en wel verwachten dat ik voor weinig hun velgen ga opknappen.
Hier wat foto's van Ralph z'n M5 Breedset velgen.

En nu is het zo

En Aron22 bedankt
Ik kan niet wachten om je wintersetje onderhanden te nemen..
Maar Ralph betaald iets meer omdat er veel happen uitliggen en heel wat diepe stoeprandschade..
En dan nog de banden wat erom heen zitten, demontage/montage/ventielen/balanceren.
Normale prijs is 250 (zonder banden erom), maar voor de forumleden is spuitwerk en lichte schuurwerk voor maar 100 euries
En men moet wel minimaal 50 berichten hebben gestuurd op de forum, want ik krijg ook prive berichten van gasten die niet eens 1 bericht hebben op de forum en wel verwachten dat ik voor weinig hun velgen ga opknappen.
Hier wat foto's van Ralph z'n M5 Breedset velgen.

En nu is het zo

En Aron22 bedankt
Ik kan niet wachten om je wintersetje onderhanden te nemen..
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Dat is een zeer mooie prijs! Klinkt aantrekkelijk. Ik heb namelijk ook plannen.. Ik zal eens gaan photoshoppen om te kijken hoe het uit ziet. Die 50 berichten heb ik volgens mij wel 
Zie: http://www.bimmerportal.nl/over-van-all ... ml#p331023" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie: http://www.bimmerportal.nl/over-van-all ... ml#p331023" onclick="window.open(this.href);return false;
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
@ Nassje: Het ziet er zeer netjes uit.
Die schade aan de ene velg ziet (zag) er echt heel erg uit.
Gelukkig was maar 1 (links achter) zo erg.
Dat is de kant die erg ruzie had gekregen met de stoep.
Ik zou zeggen. Doe die andere maar ook zo. Kan niet wachten
Die schade aan de ene velg ziet (zag) er echt heel erg uit.
Gelukkig was maar 1 (links achter) zo erg.
Dat is de kant die erg ruzie had gekregen met de stoep.
Ik zou zeggen. Doe die andere maar ook zo. Kan niet wachten
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Nassje, kan je mijn velgen ook opknappen? zijn die oude krengen van suyker. Ze hebben redelijk wat stoeprandschade. Wat is trouwens een goede kleur voor een auto die titangrau is?
@ Ralph: Your wish is My Command
@ Joeyv: Hahaha ja die minimum berichten is net geen probleem voor je
En ik vind je idee trouwens wel leuk 
@Tazran: Ik doe het graag, maar qua kleur ligt het een beetje aan jezelf. Als je niet een al te pimp bak wil dan zou ik een originele BMW zilverkleur kiezen.
Met een E61 zou ik kiezen voor zilver of zwart gekker zou ik niet doen. als je bijv. je grill/nieren zwart heb of emblemen carbon zwart oid dan zou je nog kunnen kiezen voor zwart, maar dan wel metallic zwart met een flinke glans laag.
Kan trouwens ook nog om de velgen in dezelfde kleur te spuiten als je auto.. Een keer wat anders dan al die zwarte E60/E61
@ Joeyv: Hahaha ja die minimum berichten is net geen probleem voor je
@Tazran: Ik doe het graag, maar qua kleur ligt het een beetje aan jezelf. Als je niet een al te pimp bak wil dan zou ik een originele BMW zilverkleur kiezen.
Met een E61 zou ik kiezen voor zilver of zwart gekker zou ik niet doen. als je bijv. je grill/nieren zwart heb of emblemen carbon zwart oid dan zou je nog kunnen kiezen voor zwart, maar dan wel metallic zwart met een flinke glans laag.
Kan trouwens ook nog om de velgen in dezelfde kleur te spuiten als je auto.. Een keer wat anders dan al die zwarte E60/E61
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Ik zal gelijk wat zwarte emblemen gaan scoren voor de velgen (en de motorkap)
@ Tazran - Ik zou voor een grijze tint gaan denk ik. Iets donkerder dan licht metaal. Laat anders eens wat mensen een poging wagen in het Photoshopic gedeelte: http://www.bimmerportal.nl/post331052.html#p331052" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Ralph - Ga je dan voor Zwart/Wit of Carbon/wit? Ik jou kleur denk ik dat carbon mooier is. Op een witte wagen denk ik dat zwart/wit weer mooier was geweest. Al heb je natuurlijk genoeg keuze -> http://www.bimmian.com/ROU/" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Joey: Carbon lijkt me het mooist bij mijn auto.
Ik heb Alu Cube Pure als inleglijsten. Dat heeft ook al een beetje weg van Carbon (qua kleur dan)
Ik heb Alu Cube Pure als inleglijsten. Dat heeft ook al een beetje weg van Carbon (qua kleur dan)
@Ralph: Ik zou trouwens toch ff langs HL gaan voor die M-stickers waarvan je 1 miste en 1 zilver was gespoten.
Als je wilt neem ik gelijk die velgemblemen voor je mee in carbon zwart?
Als je wilt neem ik gelijk die velgemblemen voor je mee in carbon zwart?
Denk dat je daarvoor beter de PB functie kan gebruiken.
Levert HL wel de originele M emblemen?
Levert HL wel de originele M emblemen?
Dacht eerst van wel, maar blijkbaar niet. Ik zal eens kijken of de dealer ze los verkoopt?Dnl schreef:Levert HL wel de originele M emblemen?
Of BimmerParts, daar komen mijne iig vandaan.