[Feeler] BimmerPortal Fotoshoot • Voorbeeldfoto's (pag. 4)
Re: [Feeler] BMW Portal Fotoshoot
Vanuit hier zoals je weet ook interesse 

Re: [Feeler] BimmerPortal Fotoshoot
Ik heb zeker intresse.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Zoals het nu lijkt hebben we genoeg reacties om een eerste datum te gaan prikken met een kleine groep. Ik houd even ruggespraak en houd jullie op de hoogte.
Ik ben er ook zeer zeker voor in, liefst kleinschalig.
- niksiPhoenix
ik ben ook geinteresseerd;)
///M3POWER
09' E93 335i M-package alpinweiß
02' E46 M3 smgll phoenixgelb sold
95' E36 328i M-package cosmosschwarz sold
09' E93 335i M-package alpinweiß
02' E46 M3 smgll phoenixgelb sold
95' E36 328i M-package cosmosschwarz sold
Is er al meer bekend?
Ja, we gaan morgen een proefshoot doen (ik heb net precies de auto gewassen)
De resultaten zullen we hier laten zien, zodat je een beetje weet wat je kunt verwachten.
Daarna gaan we in overleg een eerste datum prikken voor een shoot met 4 man, waarop mensen zich kunnen inschrijven
Zodra die vol zit plannen we - mits genoeg interesse - nogmaals een shoot met 4 man
Mocht de belangstelling toenemen kunnen we gewoon extra data gaan plannen.

Daarna gaan we in overleg een eerste datum prikken voor een shoot met 4 man, waarop mensen zich kunnen inschrijven

Ben benieuwd naar de resultaten!
Sander: je mist er nog 1 moi.
Ben benieuwd naar de "proef" shoot! Had me graag als vrijwilliger aangemeld 

Denk meerdere van ons daniel.
Zo, ik heb me dan eindelijk ook maar eens aangemeld. Ik ben dus de fotograaf in kwestie en inderdaad eveneens broertje van Grif. Afgelopen zaterdag hebben BjornC, Grif en ik een testdag gehouden. We hebben gezocht naar geschikte locaties en bijbehorende tijden e.d. Ook rekening moeten houden met de ruimte en veiligheid voor het een en ander.
Foto's zijn inmiddels bewerkt en hieronder is een indicatie te zien van wat er ongeveer als resultaten verwacht mag worden.
Zodra er meer informatie is laat ik even van me horen. Zou dan ook graag van iedere deelnemer eventuele speciale 'wensen/details' horen die zij graag gefotografeerd zouden zien. Ieder mens en iedere auto (hier) is immers anders.

Foto's zijn inmiddels bewerkt en hieronder is een indicatie te zien van wat er ongeveer als resultaten verwacht mag worden.
Zodra er meer informatie is laat ik even van me horen. Zou dan ook graag van iedere deelnemer eventuele speciale 'wensen/details' horen die zij graag gefotografeerd zouden zien. Ieder mens en iedere auto (hier) is immers anders.
Laatst gewijzigd door Stolec op 02 mei 2011, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Mocht je zelf iets anders in je hoofd hebben is kan je dat van te voren laten weten. Stolec gaat dan vooraf kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn en of en hoe het op zo'n dag te verwezenlijken is.