@ Die ik had waren de m spiegels van HL 250 euro ongespoten voor een setje
http://www.hlautomotive.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zou bij die frutter van een tuning winkel maar niks meer halen in je buurt! Als je het hier besteld heb je het meestal erg snel in huis teminste dat zegt mijn ervaring? Weet niet hoe het zit met richting Belgie, natuurlijk zie je wel verschil in een echte en een replica maar goed 1 m spiegels is al duurder als twee replicas incl spuiten.

Succes iniedergeval met deze spiegels volgens mij was de mall van de fabriekant een beetje hier en daar gesmolten
@ Lex aha dus dan laat ik de ribbels er maar op zag het ook sinds gisteren dat de spiegels van een coupe en een 7serie het zelfde zijn, terwijl ik toch wel een paar keer een echte heb gezien. Het is dat Nihad me erop wees

Vind zowiezo bij m spiegels hoort een mtech kitje toch wel, en nog maals zo lelijk vind ik de coupe spiegels niet meer, voor heen vond ik ze echt geen aanzicht maar van uit somige hoeken vind ik ze wel wat hebben.
@ Bimmergirl87 Ligt denk ik meer aan je rechtervoetje kan 11.0 ltr op 100 km halen maar ook 8.0 mijnen loopt gemiddelt 1op11 alleen stad bijna (9.1) momenteel de 323ci kon ik rustig op 14 + krijgen. en niet lager dan 10/11,0. De 318 is best een zuinige motor zolang je maar niet veel snelweg rijd dan ben je beter met een 320 of hoger. en wen er maar aan als de 18 inch eronder zitten dat het nog iets meer gaat gebruiken dat gevoel had ik teminste wel toen ik van 16 na 18 ga maarja winter tijd dus binnenkort weer 16