Natuurlijk de mooiste sedan van Nederland?beamergirl87 schreef:dan vinden jullie de auto van me vriend wel mooi, is een e46 sedan (staat nu bij de garage om te richten en opnieuw opbouwen, aanrijding mee gehad)..
e36 Compact Bimmergirl...eindelijk thuis..bimmer opknappen
Re: e36 Compact 318i ..daar zijn de foto's dan;)
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- Bimmergirl87
dat vinden wij natuurlijk van wel....nou zeg jullie zijn wel bijdehand hier 

Eens BMW, altijd BMW
@Darude
De achterbumper is gewoon OEM hoor, gewoon de standaard achterbumper die een Compact heeft..
@Joeyv
Nice one over de sedan:ja:
@Aron22
Indd, maar diezelfde OEM Freaks gooien je wel dood met aftermarket silvervisions. Echt eenduidig zijn ze dan ook weer niet.
@Dcreator
335i style op een Compact? Nooit doen, wordt't een kruiwagen van..
Ik zou dan gewoon een dubbele pijpje onder zetten, want die uitlaat vind ik ook niet zo mooi aan deze auto. Te Japans zoals iemand al zei, en daar krijg ik een beetje de rillingen van altijd...
@Beamergirl87
Is het trouwens een 318ti of een 316i? Een 318i Compact bestaat namelijk niet
De achterbumper is gewoon OEM hoor, gewoon de standaard achterbumper die een Compact heeft..
@Joeyv
Nice one over de sedan:ja:

@Aron22
Indd, maar diezelfde OEM Freaks gooien je wel dood met aftermarket silvervisions. Echt eenduidig zijn ze dan ook weer niet.
@Dcreator
335i style op een Compact? Nooit doen, wordt't een kruiwagen van..
Ik zou dan gewoon een dubbele pijpje onder zetten, want die uitlaat vind ik ook niet zo mooi aan deze auto. Te Japans zoals iemand al zei, en daar krijg ik een beetje de rillingen van altijd...
@Beamergirl87
Is het trouwens een 318ti of een 316i? Een 318i Compact bestaat namelijk niet

- Bimmergirl87
hehe leuke reacties...
sorry het is een 318ti
sorry het is een 318ti
Eens BMW, altijd BMW
vette bak...ziet er mooi afgewerkt uit !!
al die ouwe lullen moeten niet zo zeuren hier, blijkbaar hebben we hier met een echt bmw liefhebster te maken dus laat haar lekker blij en trots zijn
grt Mark
al die ouwe lullen moeten niet zo zeuren hier, blijkbaar hebben we hier met een echt bmw liefhebster te maken dus laat haar lekker blij en trots zijn
grt Mark
+1
Laatst gewijzigd door Farl op 15 mar 2011, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd
Reden: Citaat verwijderd
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
heb zo`n idee dat dit bericht door jezelf of vriend of een andere bekende is geschreven.
Aangezien er maar 1 bericht is gepost (kan aan mij liggen hoor
)
Maar ontopic:
Auto is ook niet mijn smaak,maar zoals al vaker is gezegd smaken verschillen en zolang jij er maar blij mee bent dat is waar het om draait.
Verder ben ik eens benieuwd naar hoe die is als die af is.
succes ermee!
Aangezien er maar 1 bericht is gepost (kan aan mij liggen hoor

Maar ontopic:
Auto is ook niet mijn smaak,maar zoals al vaker is gezegd smaken verschillen en zolang jij er maar blij mee bent dat is waar het om draait.
Verder ben ik eens benieuwd naar hoe die is als die af is.
succes ermee!

///M-power
+1E36 M-Style schreef:heb zo`n idee dat dit bericht door jezelf of vriend of een andere bekende is geschreven.
Aangezien er maar 1 bericht is gepost (kan aan mij liggen hoor)
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
- Bimmergirl87
+1??
en ik zou het niet weten, is geen bekende van mij, misschien gewoon een nieuwkomer net als ik?
Mark bedankt hoor ben er erg blij mee
en ik zou het niet weten, is geen bekende van mij, misschien gewoon een nieuwkomer net als ik?
Mark bedankt hoor ben er erg blij mee

Eens BMW, altijd BMW
graag gedaan beamergirl...
zijn wel sneu hier, ik ga maar weer opzoek naar een gezelliger forum..
zijn wel sneu hier, ik ga maar weer opzoek naar een gezelliger forum..

Om gelijk maar weer het allemaal over één kam te gaan scheren vind ik dan weer sneu...
Maar een ieder heeft zijn/haar eigen smaak! Dat wordt hier ook wel gerespecteerd, maar hier wordt wel gewoon de meningen gedeeld. Dat gaat hier in ieder geval niet zo schijnheilig!
Maar laten we dit topic daarover verder niet meer vervuilen: Dit is een showroom van een echte BMW, ook al zijn daar bepaalde onderdelen aan die niet OEM zijn. Het blijft ten slotte een BMW!

Maar een ieder heeft zijn/haar eigen smaak! Dat wordt hier ook wel gerespecteerd, maar hier wordt wel gewoon de meningen gedeeld. Dat gaat hier in ieder geval niet zo schijnheilig!
Maar laten we dit topic daarover verder niet meer vervuilen: Dit is een showroom van een echte BMW, ook al zijn daar bepaalde onderdelen aan die niet OEM zijn. Het blijft ten slotte een BMW!

- Bimmergirl87
Idd laten we het hier even gezellig houden...
We zijn allemaal bmw fans dus moeten we elkaar gewoon respecteren...en er zijn altijd mensen die hem wel of niet mooi vinden, en dat vind ik ook leuk om te horen (ander mans mening) er kunnen altijd leuke tips uit voorvloeien...
We zijn allemaal bmw fans dus moeten we elkaar gewoon respecteren...en er zijn altijd mensen die hem wel of niet mooi vinden, en dat vind ik ook leuk om te horen (ander mans mening) er kunnen altijd leuke tips uit voorvloeien...
Eens BMW, altijd BMW
- Bimmergirl87
aiii vanavond me leren interieur ophalen...morgen lekker vrij genomen om de boel erin te zetten !!, hoop dat het me gaat lukken in me eentje !!!

Eens BMW, altijd BMW
10 minuten werk jo, het moeilijkste is om de stoelen op te tillen denk ik die wegen aardig wat.
En posten die foto's
En posten die foto's