Kwestie van proberen, die van mijn diesel vind ik toch wel een flink stuk beter dan dat die af fabriek wasfunrazor schreef:Aan een dieselsound kan je niet veel veranderen...

Bericht door Griffendahl » 29 jun 2011, 21:28
Kwestie van proberen, die van mijn diesel vind ik toch wel een flink stuk beter dan dat die af fabriek wasfunrazor schreef:Aan een dieselsound kan je niet veel veranderen...
Bericht door funrazor » 30 jun 2011, 09:16
Ik wou dat de mijne kon klinken zoals onderstaande maar dat is spijtig genoeg een 325tds :p Dat vind ik echt een vette sound.Griffendahl schreef:Kwestie van proberen, die van mijn diesel vind ik toch wel een flink stuk beter dan dat die af fabriek wasfunrazor schreef:Aan een dieselsound kan je niet veel veranderen...
Thnx, het schijnt dat mijn Compact al beetje verlaagd is want hij staat iets lager dan een stock Compact (als er zo ééntje naast staat). Er hangen ook GT corners op bij mij dus verlaagt vooraan ook al 4,5cm en ik heb ze spijtig genoeg vorige week kapotgereden op een stom binnenwegje waar het wegdek precies naar boven kwam.. Maar een nieuw setje is al besteld, ben in afwachting. :pLex_b3 schreef:ziet er dik uit!
alleen hij vraagt wel om veertjes
( de mijne ook..)
Bericht door funrazor » 17 jul 2011, 19:16
Bericht door Dcreator » 18 jul 2011, 14:55
Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”