Hallo iedereen!
Naar lang nadenken toch de knoop doorgehakt om ipv een stapje terug, helemaal te stoppen met het actief aanwezig zijn. Ik was namelijk nog "actief" als moderator en bleef op de hoogte van de ontwikkelingen betreft BimmerPortal (ik kan vertellen dat er vele leuke dingen op het programma staan!).
En om compleet eerlijk te zijn, de reden dat ik helemaal stop is zeer simpel;
Zoals vele weten was ik bezig met een nieuw internet project, namelijk: BimmerParts. Inmiddels staat de webshop online en heb ik het 3x zo druk gekregen met alles wat er bij komt kijken. Omdat ik al mijn energie en tijd in BimmerParts wil kunnen steken, wou ik niet meer de verplichting om actief mee te moeten lezen en actie te moeten ondernemen waar nodig. Inmiddels is daar een top team voor neer gezet en kan het nu achter mij laten.
Uiteraard zal ik niet verdwijnen van BimmerPortal! Het is en blijft mijn kindje en een verslaving om toch elke dag even te willen lezen wat er allemaal gebeurd. Jullie zijn dus nog echt niet van mij af!
Ik wil IEDEREEN bedanken voor hun aanmelding op BimmerPortal en vooral de mensen die toch elke dag een kijkje komen nemen op dit geweldige BMW forum. TOP!

En uiteraard het huidige team dat BimmerPortal verder zal helpen naar het volgende stapje op de ladder.
En jullie weten mij te vinden

..