Iemand met Interface kabel/software
Re: Iemand met Interface kabel/software
het begint toch wel te kriebelen hier, om ook te gaan flashen.. de aux/usb optie, heb je hiervoor een aparte kabel gekocht? of had je al de nodige voorbereiding in de auto ?
De AUX en USB uitgang komen uit de DENSION Gateway 500. Mijn auto was al wel CD-Wisselaar voorbereid dus die kabel lag er al en daar wordt de DENSION op aangesloten (naast nog een apparte glasvezel kabel die in het pakket zit). Je auto moet dus al wel voorbereid zijn anders moet je naar de dealer om een kabel in te laten bouwen....
Ah ok. Ik ga zelf de aux retrofit doen, als het niet gelijk werkt ga ik ook maar me verdiepen in het flashen
aux retrofit: http://dl.dropbox.com/u/331124/AUX_IN_en.pdf
aux retrofit: http://dl.dropbox.com/u/331124/AUX_IN_en.pdf
Vandaag dus waanzinnig geholpen door Dennis ( BMW lover )
Aantal functies aan kunnen zetten.
2 dingetjes.
Als ik me auto vergrendel knipperen mijn lichten niet. Bij openen doet hij dat wel. Staan allebei aangevinkt in idrive. Iemand hier ervaring mee of weet welke functie dat is in de software.
Dan hebben we ook de dagrijverlichting aangezet, maar moeten dan niet alleen de ringen branden ipv ringen en xenon als hij à staat? Als het donker word dan moetbde xenon eigenlijk bijspringen pas.
Nog bedankt Dennis
Aantal functies aan kunnen zetten.
2 dingetjes.
Als ik me auto vergrendel knipperen mijn lichten niet. Bij openen doet hij dat wel. Staan allebei aangevinkt in idrive. Iemand hier ervaring mee of weet welke functie dat is in de software.
Dan hebben we ook de dagrijverlichting aangezet, maar moeten dan niet alleen de ringen branden ipv ringen en xenon als hij à staat? Als het donker word dan moetbde xenon eigenlijk bijspringen pas.
Nog bedankt Dennis
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Als je ze in i-drive beide hebt aangevinkt dan moeten je lampen knipperen tijdens vergrendelen en bij ontgrendelen. Bij mij is het in ieder geval zo dat als er een portier een klep of (en deze weet ik niet zeker) je raam niet goed dicht zit en je wil de auto vergrendelen dat de lampen dan niet knipperen zo weet je nl dat er iets niet dicht zit.
Maar goed het kan evenwel zijn dat er in je CAPPL iets nog geprogrammeerd moet worden aangezien je, tijdens het rijden geen melding krijgt dat er een deur of klep open staat, ik probeer alleen even mee te denken, ik hoop dat je er wat mee kan.
Maar goed het kan evenwel zijn dat er in je CAPPL iets nog geprogrammeerd moet worden aangezien je, tijdens het rijden geen melding krijgt dat er een deur of klep open staat, ik probeer alleen even mee te denken, ik hoop dat je er wat mee kan.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Ik denk zelf dat de functie van knipperen bij vergrendelen op nicht activ staat.
Zou alleen niet weten waar je deze setting kan vinden en op aktiv kan zetten.
Ze knipperen dus alleen bij ontgrendelen. Staan allebei aan in idrive dat is het rare ervan. Tevens doet het geluid het ook niet en bij ontgrendelen hoor je wel een geluidje.
Bmw lover ging het nog opzoeken.
En de dagrijverlichting optie Is dat bij jullie alleen de ringen of ook de xenon?
Zou tog alleen de ringen moeten zijn maar hij doet ook de lichten
Zou alleen niet weten waar je deze setting kan vinden en op aktiv kan zetten.
Ze knipperen dus alleen bij ontgrendelen. Staan allebei aan in idrive dat is het rare ervan. Tevens doet het geluid het ook niet en bij ontgrendelen hoor je wel een geluidje.
Bmw lover ging het nog opzoeken.
En de dagrijverlichting optie Is dat bij jullie alleen de ringen of ook de xenon?
Zou tog alleen de ringen moeten zijn maar hij doet ook de lichten
Dark knight edition

Dark knight edition

Ik heb dus wel als ik wegrij dat hij zegt dat de klep openstaat. Dealer zegt de kabelboom defect is.
Dus telkens als ik helemaal stil sta en wegrij dat irritante melding hoort en ziet.
BMW lover ging nog op jacht om de waarschuwingsmelding geluid te deactiveren.
Dus telkens als ik helemaal stil sta en wegrij dat irritante melding hoort en ziet.
BMW lover ging nog op jacht om de waarschuwingsmelding geluid te deactiveren.
Dark knight edition

Dark knight edition

Dan komt het toch door je achterklepschakelaar/bedrading denk ik, dus dan moet je toch maar is op zoek naar de kabelbreuk.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
dat zou idd het wezen eigenlijk niet over nagedacht. Moet tog wel voor reparatie.
Gelijk ff laten doen. dealer vroeg 350!!!!!!!
Gelijk ff laten doen. dealer vroeg 350!!!!!!!
Dark knight edition

Dark knight edition

Denk inderdaad dat door je foutmelding van de klep de lampjes en toon het niet doen. Toch maar ff kabelbreuk laten repareren. Ach ik heb zoveel bij je geprogrammeerd zonder kosten dat dat wel uit kan, ik heb nml. een heel hoog uur tarief anders
Ik heb ook de optie dagrij verlichting automatisch aan en dan gaan ook de H7 lampen brande, denk dat dat normaal is maar ik kan navragen bij de dealer waar ik morgen toch heen moet.

Ik heb ook de optie dagrij verlichting automatisch aan en dan gaan ook de H7 lampen brande, denk dat dat normaal is maar ik kan navragen bij de dealer waar ik morgen toch heen moet.
als je laptop niet telkens vastliep waren we al in 10 min klaar
hahaha nog bedankt kerel.
ZO helpen we elkaar een handje verder

hahaha nog bedankt kerel.
ZO helpen we elkaar een handje verder
Dark knight edition

Dark knight edition

- Kingfisher
- Contacteer:
Hahaha. Mooi om elkaar zo te helpen. Ik wil eigenlijk ook nog eens een ritje Zoetermeer doen, als het aanbod van BMW_lover nog staat. 
Wat betreft de dagrijverlichting, het is zo dat als deze aanstaat, dat de dimlichten altijd branden, dus ook overdag als het licht is buiten. Ik zou ook graag een optie er bij hebben dat standaard de AE branden en als het donker wordt dat de Xenon aan gaat. Helaas is dat nu niet mogelijk.
Het is dat ik geen ervaring heb met de kabelbreuk van een sedan Suyker, anders had ik je wel willen helpen. Bij mijn touring was het in ieder geval redelijk gemakkelijk zelf te fixen.

Wat betreft de dagrijverlichting, het is zo dat als deze aanstaat, dat de dimlichten altijd branden, dus ook overdag als het licht is buiten. Ik zou ook graag een optie er bij hebben dat standaard de AE branden en als het donker wordt dat de Xenon aan gaat. Helaas is dat nu niet mogelijk.
Het is dat ik geen ervaring heb met de kabelbreuk van een sedan Suyker, anders had ik je wel willen helpen. Bij mijn touring was het in ieder geval redelijk gemakkelijk zelf te fixen.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
@Suyker: probleem van crashen is opgelost.
@King: kom maar langs hoor, de straat denkt toch al het zijne er van met al die BMW's die komen aanrijden en er vervolgens twee mensen met een laptop in gaan zitten. PM me maar voor een afspraak.
@King: kom maar langs hoor, de straat denkt toch al het zijne er van met al die BMW's die komen aanrijden en er vervolgens twee mensen met een laptop in gaan zitten. PM me maar voor een afspraak.
Vind het echt tof dat iedereen mekaar zo helpt!! 

bedankt King
ik laat er binnenkort even naar kijken.
ik laat er binnenkort even naar kijken.
Dark knight edition

Dark knight edition