Heeft helemaal niks met de motorisering te maken...kan wel aan het model liggen, volgens mij hebben ze ze nooit geleverd op een E36 compact.
'k Neem aan van wel, hij brandt minder fel dan wanneer hij gewoon knippert he? Als ie knippert is het 21w, anders 5w.. En het is natuurlijk gewoon de originele verlichting, er is niets aan veranderd.. Maja dat is bij mistlampen in principe ook zo natuurlijk!j0eyv schreef:Mag dat laatste wel?
Me vader heeft op de één of andere manier het ligt afgetakt van het stadslicht, maar ik snap alleen niet hoe of wat wat ze branden veel minder fel dan wanneer ze knipperenBen84 schreef:Ziet er fraai uitHoe is het nu aangesloten? Ik had op mijn vorige auto een speciale module tussen gezet, die wil ik binnenkort weer gaan bestellen.
Aah niceBen84 schreef:Nee hoor, die zijn makkelijk te vindenHeb mijn set toendertijd bij Online Styling Parts in Genk (BE) gehaald. In Nederland komen ook steeds meer bedrijven die ze aanbieden, waaronder http://www.uslights.nl/
Haha ik snap het niet echtBMWBoii schreef:Die rubbers waren heel makkelijk te vervangen, me vader was er 5 minuten mee bezig ofzo. Maar hij heeft er een truucje voor.. Anders moet het deurschot erafjohnsdale schreef:Mooie update's!
Waren de rubbers van de handvatten moeilijke te vervangen?
Als je de deur los hebt zit er in de zijkant een dopje , dat eruit halen. Dan een klein sleufje daardoor heen steken, een soort haakje (bijv waarmee je de radio verwijdert..) en dan van je af duwen..
Als het goed is floept ie er dan zo uit.
erop zetten gaat hetzelfde alleen dan naar je toe trekken.
Ik hoop dat je het een beetje snapt, anders moet ik het ff zeker navragen..