Ben en zijn 318i - andere velgen gekocht
Re: Ben en zijn 318i - wat updates, leder interieur :)
Vind de leds veel mooier!
Ik vond de leds niet mooi, omdat ze ten eerste te veel licht vanuit 1 punt (de led) gaven. En ze waren wat blauwer dan de xenon, welke 4300K is. Al met al vond ik het allemaal net niet, dus vandaar de keuze gemaakt om dat weer origineel te maken. Maar er is wel een kans dat de BMW nog een eigen aangezicht gaat krijgen hoor
Heb in mijn vorige daily een US-knipperlicht-module gehad wat ik erg fraai vond, dus mogelijk dat dit ook in de BMW gaat komen 
In mijn vorige daily:

En op de show-auto (foto uit 2007)

In mijn vorige daily:

En op de show-auto (foto uit 2007)

Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Dat is wel vet jah!
de stoelen zijn zeker OEM, heb dezelfde in mn E36 cabrio (uiteraard wel een andere bank dus dat kan ik niet beoordelen zo)Cliff schreef:Is het OEM bekleding? Lijkt er namelijk niet echt op...
[E36] 325i Cabrio
De stoelen ja, maar de bekleding ook.
Het leder wat ik in m'n E36 had zag er namelijk anders uit.
Het leder wat ik in m'n E36 had zag er namelijk anders uit.
ja het leder bedoel ik... mijn bekleding is exact hetzelfde
Laatst gewijzigd door Farl op 04 feb 2011, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote naar voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote naar voorgaand bericht verwijderd
[E36] 325i Cabrio
En weer een updateje
De achterlichten vervangen door originele rood-witte van BMW 
Links is de nieuwe, rechts nog de oude

En beide vervangen

Staat een heel stuk strakker dacht ik zo

Links is de nieuwe, rechts nog de oude

En beide vervangen

Staat een heel stuk strakker dacht ik zo

ziet er eem stuk frisser uit 
Ik heb die ledjes trouwens ook in me stadslichten , wil ik ook graag 'andere' voor dus ik begrijp precies wat je bedoelt alleen het contrast van de gewone stadslichtjes met de xenon vind ik persoonlijk niet mooi.

Ik heb die ledjes trouwens ook in me stadslichten , wil ik ook graag 'andere' voor dus ik begrijp precies wat je bedoelt alleen het contrast van de gewone stadslichtjes met de xenon vind ik persoonlijk niet mooi.
Mooie update!
Setje Silvervisions er in, en hij oogt nog strakker

Setje Silvervisions er in, en hij oogt nog strakker

Ik vind dat contrast op zich wel aardig. Anders lijkt het weer de zoveelste auto waar xenon in zit en waar ze ook maar led's in hebben gebouwd328iT schreef:ziet er eem stuk frisser uit

Die moet ik ook nog gaan halen inderdaad, maar had daar vandaag geen zin meer injohnsdale schreef:Mooie update!
Setje Silvervisions er in, en hij oogt nog strakker![]()
http://www.dcp-shop.co.uk/buy-car-acces ... -PY21W.jpg

M'n vader heeft toevallig vandaag bij mij de knipperlichten zo gemaakt dat ze meebranden, check me showroom
Staat er dik op een BMW
Heb er trouwens zelfs geen silvervision in, vind dat oranje wel mooi zo achter dat melkglas!
Staat er dik op een BMW

Heb er trouwens zelfs geen silvervision in, vind dat oranje wel mooi zo achter dat melkglas!
Ga wel eens kijken voor een US-knipperlichtmodule, zit nog beetje te twijfelen of het ook zo mooi gaat zijn als ik in gedachte heb, zeker icm de huidige stadslichten.. Komende week eerst nog even de remlichtschakelaar vervangen, die heeft wat kuren. En verder komende week eens kijken voor een setje Philips Silvervisions 

silvervisions zekerdoen staat netter!
zijn trouwens wel meerdere merken die ze hebben hoor, zijn vast wat minder duur als die van philips!
zijn trouwens wel meerdere merken die ze hebben hoor, zijn vast wat minder duur als die van philips!
>>>>Showroom E36's<<<<
Welke merken leveren deze lampen dan nog meer? Scheelt nodige zoekwerk in mijn schaarse vrije tijd
Vandaag een nieuwe remlichtschakelaar binnengekregen, heb het idee dat de huidige af en toe kuren heeft, dus dan maar voor de zekerheid vervangen. Helaas bij de eerste bestelling de verkeerde besteld, namelijk een 4-polige, dus voor auto's met cruise control. Dus mocht iemand er nog een nodig hebben 

haha ik vind het mooi dat johnsdale iedereen aan de silvervisions helpt als ze ze nog niet hebben
I NEED A HORSE!
-thor-
-thor-