Het gaat om 4 slijtageplekken en om die weg te krijgen moet ik dus 2 panelen laten vervangen.

Vorige eigenaar was een fanatieke motorracer (top van Nederland) en had zelfs van die 'handknijpers' in zijn handschoenenvakje liggen. Verwarde zijn M-stuur blijkbaar iets te vaak met het racestuur van zijn motor.GreyCooperS schreef:Trouwens wel vreemde plekken voor slijtage...vorige eigenaar altijd zn stuur aan de spaken vastgehouden of zo :?
Mooie auto zeg !, lekker compleet met die wielen en M set. Een kleurtje in het interieur is inderdaad wel prettig, het fleurt de boel wat opMooggie schreef:Ben ook zeer tevreden over het interieur!![]()
Ik zocht eigenlijk altijd naar zwart leder (dan zou de hele auto titan/chroom/aluminium + zwart zijn), maar vond dit bruin er toch eigenlijk ook best wel aardig bij staan (iets 'kleurrijkers').
Als ie minder dan 256000 heeft gelopen wil ik m wel ruilen tegen de mijneMooggie schreef: Thanx!![]()
Hij staat nog voor de deur bij me, doet me stiekum toch wel een beetje pijn aan mijn hart om hem weg te doen na 4 jaar trouwe dienst en 140.000 km. ;(
Vrijdag krijgt hij nog een APK en een klein beurtje en van het weekend gaat hij in de verkoop. Ik hoop dat ik hem kan verkopen aan een echte liefhebber.
Dat bruin is :~ :~ :~ :~ Geloof mij, deze combi is echt om te :* zo mooiMooggie schreef:Ben ook zeer tevreden over het interieur!![]()
Ik zocht eigenlijk altijd naar zwart leder (dan zou de hele auto titan/chroom/aluminium + zwart zijn), maar vond dit bruin er toch eigenlijk ook best wel aardig bij staan (iets 'kleurrijkers').
835D....Zo dat was een doordenkertjeMooggie schreef:Van ruilen komt huilen ...voor mij dan!![]()
Maar ik heb wel mooi uitzicht momenteel als ik 's morgens de deur uit loop en 865d zie staan ]