E46Forum Meeting 2008 (Extra informatie!)
Re: E46Forum Meeting 2008
lijkt me erg leuk, maar omdat het nog zover weg is zet mij maar onder voorbehoud dan.
:p
:p
Ik moet ook helemaal uit Assen/Drenthe komen 8p
Haal dat onder voorbehoud maar weg ook, ik kom gewoon :> .
Goeie zaak Mike 

Heb niet zón leuke persoonlijke ervaring gehad waar de locatie is, erg jammer maar dat is voor mij wel een reden om me daar niet te laten zien.. ;( .. wellicht andere keer op andere locatie wel.
.
edit; even wat anders neergezet..

edit; even wat anders neergezet..
Laatst gewijzigd door DonB op 01 mar 2008, 10:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Zet mij maar op de "gewone" lijst. Ik kom ook weer gezellig langs! 

Beetje jammer om het daarom niet door te laten gaan... Misschien juist een mogelijkheid ze ook eens op een positieve manier te kunnen ontmoeten ??DonB schreef:Heb niet zón leuke ervaring gehad met Wheels Online, jammer dat de meeting vanaf daar gehouden word want heb weinig zin daar heen te gaan.. reken dus niet op mij ;( .. wellicht andere keer op andere locatie wel..
Maar eh..... je komt toch niet voor Wheelsonline? Je komt toch voor je "collega"-forumleden? Zien en gezien worden?Griffendahl schreef:Beetje jammer om het daarom niet door te laten gaan... Misschien juist een mogelijkheid ze ook eens op een positieve manier te kunnen ontmoeten ??DonB schreef:Heb niet zón leuke ervaring gehad met Wheels Online, jammer dat de meeting vanaf daar gehouden word want heb weinig zin daar heen te gaan.. reken dus niet op mij ;( .. wellicht andere keer op andere locatie wel..

Ik zou zeggen: kom gewoon gezellig langs en wie weet wordt dit, zoals Griffendahl al terecht zegt, wel een veel positievere ervaring in Sliedrecht ;D
Het is niet zo dat je verplicht bent om bij Arnold naar binnen te stappen maar zie het als een mogelijkheid om je medeforumleden beer te leren kennen. En de gezichten achter de namen eens in real life te zien.
Nou inderdaad!hennep E46 schreef:Het is niet zo dat je verplicht bent om bij Arnold naar binnen te stappen maar zie het als een mogelijkheid om je medeforumleden beer te leren kennen. En de gezichten achter de namen eens in real life te zien.
Wel een hele rare reden om niet even langs te komen, je woont in Sliedrecht, is hoogstens een paar km voor je rijden.
Ik denk er nog over, misschien is het in mei een beetje bezonken..
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
Hmm ik heb ook een slechte ervaring met wheelsonline
Maar misschien stel ik me wel teveel aan, lijkt net alsof tie alleen voor het grote gaat :L
Maar dpower717 komt onder voorbehoud, hangt af hoe het met de verbouwing staat.
Zal binnenkort toch maar is een showroom plekje openen.

Maar misschien stel ik me wel teveel aan, lijkt net alsof tie alleen voor het grote gaat :L
Maar dpower717 komt onder voorbehoud, hangt af hoe het met de verbouwing staat.
Zal binnenkort toch maar is een showroom plekje openen.
heeft er iemand een idee hoeveel km het van brussel is?
aks het minder als 250km is dan kom ik mss ook
aks het minder als 250km is dan kom ik mss ook

snelste route over 153,3 km
in ongeveer 1 uur en 38 minuten
Van
Sliedrecht
Naar
Brussel
België
oww, dan kom ik mss wel.
150km is nu niet echt ver te noemen hé (toch niet als je ECHT rijplezier hebt)
150km is nu niet echt ver te noemen hé (toch niet als je ECHT rijplezier hebt)