Thanx voor je reactie!! Ik weet de weg naar het downloaden al redelijk te vinden ja, alleen nu nog het probleem oplossen
Ik ga zo snel mogelijk je advies proberen, ben nu een paar dagen in het buitenland voor mijn werk.. Ben benieuwd of het me lukt. Enige is dat ik idd wel de gratis ziggo server gebruik. Ik download zo weinig, maar miss moet ik toch maar een betaalde server gaan nemen en wat meer gaan downloaden...
Ik heb idd ook een .cue file erbij zitten ja..
Ook heb ik een uurtje na mijn post gewoon het hele setje besteld in engeland bij bmwnavigation.co.uk
Kost je €35,- maar dan weet je ook "zeker" dat het allemaal werkt..
Maar ga toch even proberen of het lukt om het zelf te doen, want loop wel vaker tegen het repair block probleem aan..
Thnx voor je reactie
MindWarp schreef:Als er een .bin file in zit zal je er ook een .cue bij zien staan. Met deze 2 kan je idd aan het bakken beginnen.
Over pars te weinig.
Zonder links te plaatsen, ik zie je reactie staan bij de door Isi aangepaste DVD 5, dat wil zeggen, je weet de weg al te vinden. Hier heb je dus geen navi voor nodig.
Meestal zit er 1 par2 bij met de bestandsnaam en meerdere bestandsnaamvol000+vol001 par2 bestanden. Koppel deze extensie in Winhoos aan Quickpar en open de losse par2 die de bestandsnaam heeft door er op te dubbel klikken, Quickpar komt tevoorschijn, vink aan Monitor en Automatisch repareren, de rest doet Quickpar voor je .. In de meeste gevallen lukt het echter je zal wel een provider moeten hebben met goede retentie.
De gratis Ziggo server b.v. kan je vergeten.
BMW E46 330d touring......