[E46] MK4 software

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
MindWarp

Re: [E46] MK4 software

Bericht door MindWarp » 23 nov 2013, 15:56

Als er een .bin file in zit zal je er ook een .cue bij zien staan. Met deze 2 kan je idd aan het bakken beginnen.

Over pars te weinig.
Zonder links te plaatsen, ik zie je reactie staan bij de door Isi aangepaste DVD 5, dat wil zeggen, je weet de weg al te vinden. Hier heb je dus geen navi voor nodig. Afbeelding

Meestal zit er 1 par2 bij met de bestandsnaam en meerdere bestandsnaamvol000+vol001 par2 bestanden. Koppel deze extensie in Winhoos aan Quickpar en open de losse par2 die de bestandsnaam heeft door er op te dubbel klikken, Quickpar komt tevoorschijn, vink aan Monitor en Automatisch repareren, de rest doet Quickpar voor je .. In de meeste gevallen lukt het echter je zal wel een provider moeten hebben met goede retentie.
De gratis Ziggo server b.v. kan je vergeten.
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

sandervm

Bericht door sandervm » 23 nov 2013, 20:13

Thanx voor je reactie!! Ik weet de weg naar het downloaden al redelijk te vinden ja, alleen nu nog het probleem oplossen ;)
Ik ga zo snel mogelijk je advies proberen, ben nu een paar dagen in het buitenland voor mijn werk.. Ben benieuwd of het me lukt. Enige is dat ik idd wel de gratis ziggo server gebruik. Ik download zo weinig, maar miss moet ik toch maar een betaalde server gaan nemen en wat meer gaan downloaden... :)

Ik heb idd ook een .cue file erbij zitten ja..

Ook heb ik een uurtje na mijn post gewoon het hele setje besteld in engeland bij bmwnavigation.co.uk
Kost je €35,- maar dan weet je ook "zeker" dat het allemaal werkt..

Maar ga toch even proberen of het lukt om het zelf te doen, want loop wel vaker tegen het repair block probleem aan..

Thnx voor je reactie :duim:

MindWarp schreef:Als er een .bin file in zit zal je er ook een .cue bij zien staan. Met deze 2 kan je idd aan het bakken beginnen.

Over pars te weinig.
Zonder links te plaatsen, ik zie je reactie staan bij de door Isi aangepaste DVD 5, dat wil zeggen, je weet de weg al te vinden. Hier heb je dus geen navi voor nodig. Afbeelding

Meestal zit er 1 par2 bij met de bestandsnaam en meerdere bestandsnaamvol000+vol001 par2 bestanden. Koppel deze extensie in Winhoos aan Quickpar en open de losse par2 die de bestandsnaam heeft door er op te dubbel klikken, Quickpar komt tevoorschijn, vink aan Monitor en Automatisch repareren, de rest doet Quickpar voor je .. In de meeste gevallen lukt het echter je zal wel een provider moeten hebben met goede retentie.
De gratis Ziggo server b.v. kan je vergeten.
BMW E46 330d touring......

MindWarp

Bericht door MindWarp » 24 nov 2013, 17:01

YW!

Die cue kan je openen met b.v. het gratis imageburn en dat werkt hier al jaren perfect.

[offtopic]

Die Ziggo is leuk maar je hebt er verder weinig aan. Neem een betaalde, je kan zelfs abbo's verkrijgen die per 24 uur werken tegenwoordig dus daar hoef je het niet voor te laten. Eén tip: neem geen Eweka..

[ontopic]

.. en case closed dan ...
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

Mr._T-Rex

Bericht door Mr._T-Rex » 30 jan 2014, 11:33

Ik heb de MKIV navi met de aangepaste software (ik zie flitspalen op de kaart), maar ik kan niet vinden waar in het menu ik het aan of uit kan zetten (de poi flitspalen)?
'05 M3 CS coupé - Showroom
'01 530i touring - daily

'02 330i M-tech II sedan - Sold
'95 328i M-tech coupé - Sold

MindWarp

Bericht door MindWarp » 30 jan 2014, 16:17

Ligt misschien aan het knutselwerk dat er gedaan is maar vaak staat het onder POI's als Speedcams oid..
Afbeelding

Mr._T-Rex

Bericht door Mr._T-Rex » 30 jan 2014, 22:52

Ja, klopt dat heb ik in het begin gezien, maar ik kan de lijst met poi's niet vinden :s
'01 530i touring - daily

MindWarp

Bericht door MindWarp » 31 jan 2014, 14:38

Ja hoe zat dat ook weer?

Als je er een route in hebt staan en je drukt dan op de rechter draai knop dan komt het menu weer in beeld. Hier kies je Informatie. Daarna verschijnt een 2e menu en daar moet je dan info vinden wat betreft de bestemming. Staat het daar niet bij dan? Daar staan ook Restaurants, Hotels enz..

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Mr._T-Rex

Bericht door Mr._T-Rex » 31 jan 2014, 19:38

Ja, klopt daar staat het bij, maar dat bedoel ik niet.

Toen ik hem kocht heeft de verkoper me ergens in het menu aangezet dat de flitspalen als icoontje op de kaart komen te staan. Ik kon in plaats daarvan ook kiezen voor de rood-lichtcamera's maar niet beide. Nu ben ik op zoek naar het deel van het menu waar ik dat kan wijzigen (of uitzetten voor bijvoorbeeld in frankrijk)
'01 530i touring - daily

sylveer

Bericht door sylveer » 13 sep 2014, 06:03

Kan ik ergens een DVD of iets anders kopen om de flitspalen in mijn vaste GPS te steken .BMW X1 E89 18D
Groeten
Sylveer

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”