De nokia n95 beschikt zelf over een gps die gelijk is aan een Sirfstar II - III (zit er tussenin qua kwaliteit)Mooggie schreef:Momenteel nog Tom Tom Go 300 ...
Maar vanaf volgende week heb ik ook een Nokia N95 en dan zal het warschijnlijk bovenstaande configuratie worden![]()
Trouwens vraagje aan Guiding: Ben je tevreden over de navigatie van de N95? GPS muis is nodig omdat toestel zelf geen GPS heeft?
En wat zijn trouwens de bijkomende kosten voor Tom Tom Navigator en Tom Tom HD Traffic? Je zal wel onbeperkt internet nodig hebben op je toestel denk ik zo en moet je nou voor stemmen ook weer extra betalen?
maar deze interne gps werkt niet met TomTom, hij werkt wel met Route66/Navigon/Sygic (tomtom kloon)/Nokia Maps
Ik heb om 3 redenen deze adapt erbij gekocht
- aparte accu, accu van mijn telefoon gaat langer mee omdat ie de gps niet hoeft te gebruiken
(hoef ik em ook niet elke keer op 12 volt te gooien)
- aparte gps muis werkt vaak wat sneller (adapt 850 is Sirfstar III)
- enige oplossing om tomtom te gebruiken en die beviel mij een stuk beter als die andere bovengenoemde
Verder ben ik erg tevreden over de navigatie, n95 is snel toestel en geeft alles erg snel weer.
TomTom HD traffic is een apart abonnement inderdaad, en onbeperkt internet is voor de kosten idd een stuk voordeliger (al kun je zelf instellen hoe vaak ie het opmag halen)
Maar als je af n toe in de file staat haal je het abo geld er per jaar al snel uit qua benzine die je uitspaart (zeker in een bmw
Stemmen zijn ook gratis te halen (bedoel ik nog niet eens 'illegaal' downloaden mee, je heb sites die ze gratis ter download aanbieden)