328iT -NoMore-
Re: 328iT -under construction-
Jawel, maar ik wil me eigenlijk eerst meer op de buitenkant richten en het technisch in orde maken voordat ik weer verder ga met motortuning tbh en dan zoek ik er wel weer een ander voor 

Kijk... dat is een wijze uitspraak Mike!
Dat is ook precies mijn idee met betrekking tot m'n Touring. Eerst zorgen dat de auto qua techniek en veiligheid op orde is en daarna zie ik wel weer.
Voor wat betreft de roofrail ben ik benieuwd hoe je dat aan gaat pakken! Met name wat voor lak je gaat gebruiken en hoe dat uitpakt.
Dat is ook precies mijn idee met betrekking tot m'n Touring. Eerst zorgen dat de auto qua techniek en veiligheid op orde is en daarna zie ik wel weer.
Voor wat betreft de roofrail ben ik benieuwd hoe je dat aan gaat pakken! Met name wat voor lak je gaat gebruiken en hoe dat uitpakt.
tnxs Egbert...zal t stap voor stap vastleggen voor je
(en voor anderen natuurlijk
)

Gister ff bezig geweest met minimale opknap dingetjes die voor mij best een groot effect hebben :
Bagagerolafdekdingapparaat:
Opgeschuurt met korrel 240 is fijn genoeg voor het begroffen van dit ding
Daaarna met spuitplamuur de 2 beschadigingen opgevuld en weer geschuurd. Het ding met kunstof primer bespoten en daarna met hele dure matzwart van de Action voor € 2,- per busje 

Hier is de rolhouder nog nat.

Op de foto zie je kleurverschil met de kunstof zijkanten...irl zie je het niet als je het niet weet !
Misschien dat ik later alles achterin wel een keer overblaas ..vind het wel een geslaagd resultaat namelijk.

Ook me roofrails moesten opgeknapt worden ivm corrosie. Bijna overal zaten wel van die bobbelplekken....ik zou het nog mooier kunnen maken ..maar me geduld was op :x
Ben ook in me haast foto's vergeten te schieten van de 'voor' situatie , helaas
Ik heb gebruikt staalborstel op me boor voor de grove plekken, korrel 120 en korrel 240 voor het fijn maken
motip spuitplamuur
motip primer
Action Matzwart 2 bussen

Bagagerolafdekdingapparaat:
Opgeschuurt met korrel 240 is fijn genoeg voor het begroffen van dit ding

Hier is de rolhouder nog nat.

Op de foto zie je kleurverschil met de kunstof zijkanten...irl zie je het niet als je het niet weet !
Misschien dat ik later alles achterin wel een keer overblaas ..vind het wel een geslaagd resultaat namelijk.

Ook me roofrails moesten opgeknapt worden ivm corrosie. Bijna overal zaten wel van die bobbelplekken....ik zou het nog mooier kunnen maken ..maar me geduld was op :x
Ben ook in me haast foto's vergeten te schieten van de 'voor' situatie , helaas

Ik heb gebruikt staalborstel op me boor voor de grove plekken, korrel 120 en korrel 240 voor het fijn maken
motip spuitplamuur
motip primer
Action Matzwart 2 bussen

Mat zwart van de action is goei he!
Hebben ze je bij de kassa wel verteld dat je een primer hoort te gebruiken?
Ziet er goed uit kerel! :~

Hebben ze je bij de kassa wel verteld dat je een primer hoort te gebruiken?

Ziet er goed uit kerel! :~
Nee ..maar in mijn stukje tekst vind het woordje primer 2 x terug 

Ja klopt, maar zij zijn het verplicht je te melden vanuit het hoofdkantoor
Inside information :*
Hij staat er iig weer strak bij!

Inside information :*

Hij staat er iig weer strak bij!
Gister me CCFL angel eyes binnen gekregen van HL.
Had ze er gisteren al in willen hebben maar me broertjes kwamen BBQ-en dus dat ging natuurlijk voor ...heerlijk gegrild trouwens..weet alleen niet of de buren de rook overlast konden waarderen :mrgreen:
Anyways pics !
( Ja de auto is VIES ! )
Binnenwerken Matzwart gespoten :

Lensen eruit en de Ringen erin gelijmd :

Bedrading aangesloten en weg gewerkt :

Lamp klaar :

Voor en Na :

Contrast foto :

Wat heb ik gebruikt :
1 Spuitbus Matzwart van de Action € 2,-
1 rol afplak/schilders tape
1 afbreek mesje om de oude kit te verwijderen/door te snijden van de lensen
1 aansteker om de krimpkous te fikken
1 lijm pistool van de Action € 3,-
1 soldeerbout om de stroomvoorziening vast te solderen
Al met al inclusief spuitwerk ben ik hooguit een uur bezig geweest en erg tevreden over het resultaat

Had ze er gisteren al in willen hebben maar me broertjes kwamen BBQ-en dus dat ging natuurlijk voor ...heerlijk gegrild trouwens..weet alleen niet of de buren de rook overlast konden waarderen :mrgreen:
Anyways pics !
( Ja de auto is VIES ! )
Binnenwerken Matzwart gespoten :

Lensen eruit en de Ringen erin gelijmd :

Bedrading aangesloten en weg gewerkt :

Lamp klaar :

Voor en Na :

Contrast foto :

Wat heb ik gebruikt :
1 Spuitbus Matzwart van de Action € 2,-
1 rol afplak/schilders tape
1 afbreek mesje om de oude kit te verwijderen/door te snijden van de lensen
1 aansteker om de krimpkous te fikken
1 lijm pistool van de Action € 3,-
1 soldeerbout om de stroomvoorziening vast te solderen
Al met al inclusief spuitwerk ben ik hooguit een uur bezig geweest en erg tevreden over het resultaat

Nou na lang wachten ...zijn we tot de conclusie gekomen dat het vandaag niet meer droog ging worden !
Ik moest natuurlijk me M3 achterbumper even passen aangezien er verwarring was onstaan hier op het forum mbt het wel of niet passen van de bumper , aangezien dees van een sedan afkwam. Buiten het feit dat ik gister eindelijk me torx50 heb gehaald !
Hier een indicatie hoe het gaat worden op haar kontje

Excuus voor de infirieure foto kwaliteit , maar ze zijn met de foon genomen
Ik moest natuurlijk me M3 achterbumper even passen aangezien er verwarring was onstaan hier op het forum mbt het wel of niet passen van de bumper , aangezien dees van een sedan afkwam. Buiten het feit dat ik gister eindelijk me torx50 heb gehaald !
Hier een indicatie hoe het gaat worden op haar kontje

Excuus voor de infirieure foto kwaliteit , maar ze zijn met de foon genomen

Bumper steekt verder naar achteren uit dat het orgineel. of lijkt dat maar omdat hij nog niet gespoten is?

-- Houdoe wanne --
Volgens mij lijkt dat alleen maar zo door het contrast van kleuren..
Trotse bezitter van: E36 Cabrio 318i Cordoba Rot & E36 Touring 318iT Boston Grün
sexy toch?Pi-Airke schreef:idd een dakrail op een touring hoort er gewoon bij! Anders ziet een touring er ook maar naakt uit vind ik dan.

maar ziet er goed uit kerel, goed bezig

wat een beetje poetsen al niet goed maakt he

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Naar mijn idee lijkt dat zo dan ..want hij zit goed en sluit mooi aan 

Mooie auto kerel!
Je pakt het goed aan, leuk om te zien hoe je de Touring naar eigen smaak maakt ;D !
Ik hou je in de gate, ben namelijk ook zeer benieuwd hoe de bumper staat als die gespote en gemonteerd is!
Je heb een mooie Touring
!
Je pakt het goed aan, leuk om te zien hoe je de Touring naar eigen smaak maakt ;D !
Ik hou je in de gate, ben namelijk ook zeer benieuwd hoe de bumper staat als die gespote en gemonteerd is!
Je heb een mooie Touring

Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Hey tnxs !
Ben zelf ook wel aangenaam verrast hoe je een T toch wel leuk kan maken. Wil zeker nog wel een paar andere dingen veranderen , maar alles op ze tijd. De cashflow moet het ook toelaten heh
Tis wel grappig hoe mensen je burgertrutten touring onderschatten ...enigste wat nu een beetje snelheid uitstraald is me ACS opstapje aan de achterkant.....Zullen maar niets zeggen over me buurjongen z'n civic met dubbel rond 140

Ben zelf ook wel aangenaam verrast hoe je een T toch wel leuk kan maken. Wil zeker nog wel een paar andere dingen veranderen , maar alles op ze tijd. De cashflow moet het ook toelaten heh

Tis wel grappig hoe mensen je burgertrutten touring onderschatten ...enigste wat nu een beetje snelheid uitstraald is me ACS opstapje aan de achterkant.....Zullen maar niets zeggen over me buurjongen z'n civic met dubbel rond 140