haha, ik heb al een tijdje wat op het oog, 17 inch 3 delig 5 spaaks made by oz racing maar draagt de naam niet en is aleen in de bmw steekmaat uitgebracht.
omdat de bmw nogsteeds niet is gestofzuigd heb ik maar een nieuw mattensetje besteld en omdat ik toch bezig was ook gelijk maar een ander setje achterlichten
Net interieur, nog nooit gezien in deze kleur!
Je hebt wel de 18-knops ingebouwd maar niet het signaal voor onder andere de temperatuur onder de 3 graden en signaal voor ingestelde snelheidsoverschrijding?
Wil je deze wel opsturen voor alleen de verzendkosten, moet je even zeggen of je ooit nog PDC wilt of niet, stekkertjes heb ik ook ervoor.
I heb idd geen dong ingebouwd.
pdc lijkt mij ook wel leuk om eens in te bouwen. Ik heb er wel belang bij en wil je er ook wel wat voor geven hoor
ook hebben deze stoelen stoelverwarming dus dat ga ik ook nog inbouwen
Nee voor alleen de verzendkosten is het goed, heb er nog 2 los liggen! (en stuk of 6 normale zonder PDC)
Ik ga van het weekend even de stekkers met een stuk kabel eraan opzoeken voor je!
gister met het mooie weer de bmw maar weer eens verzorgd en een lekker stukje getoerd door groningen en drenthe en onderweg natuurlijk wat fototjes geschoten
eerst maar even wassen
weer mooi schoon
jaja de lente komt er weer aan
eigelijk de enigste foto waar de kleur goed te zien is, het blijft een verdomt lastige kleur om op de foto te krijgen
nog een stukje in het bos gewandeld, who needs a all road volvo when you have a lowerd bimmer
hopelijk volgende week zomerwielen scoren en eind april begin mei naar de spuiter