@ Jaapi,
Tsjaa dat weet ik dus niet, als die opgeknapt is en hij is weer netjes zeg maar.
Dan ben ik van plan om gewoon € 500,- in de maand aan de kant te leggen.
Dus met een 1½ jaar heb ik een kleine € 10.000 dan.
Zonder verkoop van de E36.
Nou voor zo'n prijs kan je toch wel een redelijk nette E46 330i kopen dacht ik zo?
Of een nette E39 540i? (Misschien dan wel M5? Ligt eraan wat ik over 1½ jaar verdien, woon nog steeds thuis dus het kan nog steeds!)
En over de lak...
Tsja de hele auto STOND netjes in de lak op me wielkasten na, die hadden roest.
En ik had een klein roestplekje onder me kenteken.
En me motorkap heb behoorlijk wat steenslag! Veel witte putte enzo...dus ik denk dat ik me motorkap zoiezo ook mee neem.
Net wat jij zegt, is natuurlijk wel het grootste liggende deel.
En vooral als je aan komt rijden, blinkt je motorkap wel lekker dan!
Dus ik denk dat ik die zoiezo mee laat nemen, dus dan zal die €1100 denk ik €1300 worden...
De bijrijders kant, zijscherm en deur zijn nog netjes, geen pitten krassen enz enz...
Dus dit valt wel mee!
Dak is opsig ook netjes, alleen krijg ik heel ligtjes roest boven me raam.
Waarschijnlijk hebben ze ooit me raam vervangen en niet het oude kit verwijderd ofzo?
Of niet goed het nieuwe raam terug geplaatst?
Dat die is gaan " lopen " en dat er daarom wat ruimte is ontstaan en wat water in gelopen is.
Dat was ook de rede dat ik me dak in eerste instantie wilde late spuiten.
Maarja toen ik kreeg te horen dat me dakraam eruit moest, moest ik wel ff slikken....
Ik ben gewoon onwijs bang dat ik het sloop, of misschien niet goed terug plaats waardoor ik lekkage krijg.
Zou natuurlijk gekkenhuis weze als het ook binnen in je auto begint te regenen!
Nou jaa portemonee hoef je je opsig niet druk om te maken, ik ben nu al flink aan het sparen, en in de maand Juni word me vakantie geld gestort dus dat gaat wel goed komen.
Maar waar het mij omdraaid, ik weet niet of het die auto nog waard is?
Wat Joe ook al zegt de auto heeft natuurlijk aardig wat gereden...
Gister precies 275.000 zag ik (heb ik btw foto van gemaakt

)
Dus tsja...wel onwijs goed onderhouden altijd! En dat zou ik ook altijd doen, ik zou niet bezuinigen op dingen...
Maar toch, hij loopt wel naar de 3 ton...
Is aardig wat! Als ik dan af en toe hier op het forum lees dat E36'ers uit jongere jaren ('92 ofzo) bijna de helft hebben gedraaid.
Moet ik altijd wel ff slikken...
Maarjaa daarintegen, misschien is mijn auto wel veel snelweg kilometers?
En zijn die E36'ers met de helft minder wel stad auto's?
Dat scheeld natuurlijk ook wel weer.
Ik rijdt der ook wel vaak snelweg mee.
Maar goed, ik denk dat het inderdaad optie 2 word...incl. me motorkap!
Als ik geen dakraampie had gehad, was het heel ander verhaal geweest denk ik...
Ik vind het gewoon onwijs moeilijk weetje!
Liefste spuit ik me gehele auto aangezien die dan heel netjes is, en die € 700,- extra ga ik ook niet dood aan...
Maar als ik dan verstandig en logische na ga denken...
Aanschaf auto € 4000,-
Veren € 700,-
Velgen die ik heb gezien € 1500,-
Spuiten zeg ff € 1500,-
Opknappen van de andere kleine dingetjes (rubbers stootstrips enz enz) € 250,-
Alpina's opknappen en winterbanden omheen leggen € 1000,-
Dan zit ik al op een kleine € 9000,-!!!
Voor een auto uit '95 met een kilometerstand van 275.000.
Dat zijn de groffe dingen, dan nog niet eens de kleine dingen die er nu al in zitten.
Dus tsjaa snap jullie wat ik bedoel
Is eigenlijk gekken werk!
En dan kan ik wel zeggen, ik neem die zomer velgen niet, maarjaa dan moet ik toch me Alpina's opknappen en banden om laten gooie. En dan? Zomerbandjes eronder? En dan van de winter weer winterbanden? Schiet ook niet echt op zou ik zeggen
(huidige velgen gaan weg, afschuwelijke dingen! Dus dat is geen optie om hier winter banden omheen te gooie, erger me dood aan die velgen!)
Maarjaa als ik me auto verkoop trek ik die zomerwielen er vanaf natuurlijk en komen die onder de E46...maarja als ik dan een E39 op het oog heb passen die velgen weer niet...
*zucht*....lastig allemaal
Noujaa weetje, ik vind het wel prima, ik kan me wel helemaal suf piekeren, en me druk maken over het geld, maar als ik hem zo weg doe heb ik helemaal niets...hooguit € 1500,-
Ik doe wel gewoon lekker optie 2 incl. me motorkap.
Knap die zomer velgen derop en ik ga wle lekker rijden en genieten!
Kan me wel helemaal gek gaan maken, maar daar word die auto nu niet meer waard op!
En daar krijg ik hem ook niet netjes mee en kost het me ook niet minder geld
Dus dat word hem dan denk ik...
Tenzij er nog iemand een suggestie heeft

?
Of mening?
Ik hoor het wel guys