hennep: p56 All Black headliner

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Hennep
Contacteer:

Re: hennep E46. 318i sedan titansilver

Bericht door Hennep » 16 okt 2008, 16:13

Zat mijn showroom eens door te bladeren en merkte dat ik hier een update ben vergeten te plaatsen. Ik heb ze al een tijdje dankzij Eric. Originele unieke Rieger vloermatten twee voor en twee achter. Van de rest heb ik geen fotos omdat daar niet veel aan te zien aan is. Alleen de mat van de bestuurder draagt het Rieger Logo.

Afbeelding
Afbeelding

En ja achter het gaspedaal moet nog eens flink schoongemaakt worden, maar dat gebeurd binnenkort, dan gaat alles eruit en wordt het hele interieur geshampoorelled

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 16 okt 2008, 17:03

Netjes hoor, ook erg mooie instaplijsten nog steeds :)

Dnl

Bericht door Dnl » 16 okt 2008, 22:16

Griffendahl schreef:Netjes hoor, ook erg mooie instaplijsten nog steeds :)
+1 .. :amen:

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 30 nov 2008, 20:48

Nu dan eindelijk weer een update helaas is deze meer uit noodzaak. Vorige week zondag in de sneeuw een klein ongelukje gehad op een parkeerplaats waar ik met de voorlip op een trottoirband bleef hangen die ik niet had gezien doordat hij verstopt zat onder de sneeuw. Toen ik ineens een schrapend geluid hoorde wist ik dat het te laat was. Uiteindelijk viel de schade gelukkig mee, ik dacht dat de lip gescheurd was maar het is bij lakschade gebleven. Hier een paar piccas van de schade. De trottoir band heeft de lip op de rechterhoek geraakt en tot de linkerkant is de lak eraf gesprongen. gelukkig is de lip van ABS had deze van polyester geweest was hij wel gebroken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarom nu maar op zoek gegaan naar een reserve bumper en er een met dank aan het forum gevonden. Deze zal tijdelijk geplaatst worden zodat de huidige opgeknapt kan worden. Hij zal nu versmolten worden met de voorbumper zodat alle naden weggewerkt zullen worden. Een groot gedeelte van dit werk zal ik zelf doen en updates hiervan zal ik in de showroom plaatsen. Het onderste rooster van de 330i bumper zal overgeplaatst worden en ook in kleur worden gespoten.
Afbeelding
Afbeelding

Ik hou jullie op de hoogte

Dutch Delight

Bericht door Dutch Delight » 30 nov 2008, 20:50

Zonde van je bumper maar daarentegen klinken de plannen ok ! 8)
Afbeelding

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007

Dnl

Bericht door Dnl » 30 nov 2008, 21:17

Plannen klinken erg goed!
Hou je ons op de hoogte? 8)

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 01 dec 2008, 10:22

Dit zou ongeveer het resultaat moeten zijn als hij klaar is.
VOOR:
Afbeelding

NA:
Afbeelding

En zo zou hij er na een verlaging uitzien, maar dat gaat nog even duren ik heb eerst andere plannen.
Afbeelding

VUA052

Bericht door VUA052 » 01 dec 2008, 11:14

Mooie wagen :duimen: Alleen de achterbumper is niet mijn ding, maar ieder zijn gedacht hé ... anders reden we allemaal met dezelfde wagens rond ;D

Dnl

Bericht door Dnl » 01 dec 2008, 22:18

Verlagen zou toch wel het hoogste op me lijstje staan met jouw doelen, het valt zo allemaal in het niets lijkt het ..
No offense hoor ..

PS. Verder klinken de plannen echt goed! :amen:

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 01 dec 2008, 22:19

Daar doe ik nog ff een schepje bovenop... Was niet echt een fan van die velgen, maar als die wagen verlaagd is zou ik nog maar zo eens mijn mening kunnen veranderen, ziet er gelijk compleet anders uit !! :) Die wagen van jou wordt mooier en mooier, steeds meer 1 geheel !!

Maar zo'n kapotte bumper heeft natuurlijk prioriteit !! Ziet er wel echt superveel beter uit als dat strak laat maken, doe je Paul ook gelijk mee :+ ??

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 01 dec 2008, 22:31

verlaging oogt echt zoveel beter!

balen van al die drempels hier in Ned... (|

Dnl

Bericht door Dnl » 01 dec 2008, 22:32

En toch zie je verschil Joost ;) ..

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 01 dec 2008, 22:36

je kan ook nog helemaal Rough style gaan nu, als je de bumper zo laat ;)

Afbeelding

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 01 dec 2008, 23:31

Dnl schreef:Verlagen zou toch wel het hoogste op me lijstje staan met jouw doelen, het valt zo allemaal in het niets lijkt het ..
No offense hoor ..

PS. Verder klinken de plannen echt goed! :amen:
Verlagen heeft voorlopig nog geen prioriteit eerst zijn er andere zaken die gedaan moeten worden maar daarover binnenkort meer.
Griffendahl schreef:Daar doe ik nog ff een schepje bovenop... Was niet echt een fan van die velgen, maar als die wagen verlaagd is zou ik nog maar zo eens mijn mening kunnen veranderen, ziet er gelijk compleet anders uit !! :) Die wagen van jou wordt mooier en mooier, steeds meer 1 geheel !!

Maar zo'n kapotte bumper heeft natuurlijk prioriteit !! Ziet er wel echt superveel beter uit als dat strak laat maken, doe je Paul ook gelijk mee :+ ??
Dat is wel de bedoeling dat het in geheel wordt, het duurt bij mij alleen iets langer als bij bijvoorbeeld Eric, ik neem graag de tijd om alles eerst goed uit te zoeken zodat ik zeker geen vergissingen maak. Ok die achterbumper was een vergissing maar dat wordt ook opgelost in de toekomst.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 01 dec 2008, 23:33

hennep E46 schreef: Dat is wel de bedoeling dat het in geheel wordt, het duurt bij mij alleen iets langer als bij bijvoorbeeld Eric
Bij mij duurt het ook wat langer hoor :) Ga ook nooit over een nacht ijs ;) Al doet Eric dat ook niet, maar die doet gewoon zoveel dat het niet opvalt dat hij er lang over nadenkt, hij klust aan het ene terwijl hij denkt over het andere ;)

Maar gaat absoluut de goede kant op, zeker als je ook nog wat aan die achterbumper gaat doen :+

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”