En ja achter het gaspedaal moet nog eens flink schoongemaakt worden, maar dat gebeurd binnenkort, dan gaat alles eruit en wordt het hele interieur geshampoorelled
+1 ..Griffendahl schreef:Netjes hoor, ook erg mooie instaplijsten nog steeds
Verlagen heeft voorlopig nog geen prioriteit eerst zijn er andere zaken die gedaan moeten worden maar daarover binnenkort meer.Dnl schreef:Verlagen zou toch wel het hoogste op me lijstje staan met jouw doelen, het valt zo allemaal in het niets lijkt het ..
No offense hoor ..
PS. Verder klinken de plannen echt goed!
Dat is wel de bedoeling dat het in geheel wordt, het duurt bij mij alleen iets langer als bij bijvoorbeeld Eric, ik neem graag de tijd om alles eerst goed uit te zoeken zodat ik zeker geen vergissingen maak. Ok die achterbumper was een vergissing maar dat wordt ook opgelost in de toekomst.Griffendahl schreef:Daar doe ik nog ff een schepje bovenop... Was niet echt een fan van die velgen, maar als die wagen verlaagd is zou ik nog maar zo eens mijn mening kunnen veranderen, ziet er gelijk compleet anders uit !!Die wagen van jou wordt mooier en mooier, steeds meer 1 geheel !!
Maar zo'n kapotte bumper heeft natuurlijk prioriteit !! Ziet er wel echt superveel beter uit als dat strak laat maken, doe je Paul ook gelijk mee??
Bij mij duurt het ook wat langer hoorhennep E46 schreef: Dat is wel de bedoeling dat het in geheel wordt, het duurt bij mij alleen iets langer als bij bijvoorbeeld Eric