hehe na lange tijd niet meer actief te zijn geweest op het forum vanwege druk druk druk ben ik er weer.
In de tussentijd ook niet veel meer gedaan aan de auto,ben zaterdag even naar de dealer gereden en heb daar nieuwe rubbers besteld voor bovenlangs de skirts.
overigens zijn die rubbers wel aardig geprijst voor een stukje smal rubber
maargoed het moet toch nieuw en als het goed is zou dit morgen binnenkomen.
Voor de rest ben ik nu gestopt met school en elke dag aan het werk en ben ik aan het twijfelen wat ik eerst zou doen, of kijken voor een m3 intrieur of eerst een schroefset. ben ik nog niet over uit en heb nog even tijd om na te denken haha.
Ook ben ik erover na aan het denken ( al zal niet iedereen het met me eens zijn hier

) om me velgen te verkopen en te kijken voor andere.
Niet dat ik deze velgen lelijk vind (helemaal niet trouwens) maar ik vind het altijd mooi als de velg wat meer naar binnenzit en je dus een wielrand hebt,misschien als iemand leuke suggesties heeft voor velgen hoor ik het graag!:) en zou er iemand geintresseerd zijn in de style72 hoor ik het ook wel!
#edit: Overigens ben ik helemaal vergeten te zeggen dat toen de auto van de spuiter terugkwam er samen met de rubbers en lijsten ook een nieuwe paravan op was gekomen
Zal binnekort nog wel eens bij goed weer een shootje houden