vieze wagens worden geweigerd
Cliff's E36 - Nieuwe auto gekocht!
Re: Cliff's E36 - Lederen interieur...FOTO'S!!!!!
vieze wagens worden geweigerd
-
Cliff
Re: Cliff's E36 - Foto's Meeting De Meern
Hier wat foto´s die van mijn auto zijn gemaakt tijdens de laatste meeting...
Afspraak is ook gemaakt voor de deurpanelen... die worden binnenkort opnieuw bekleed met echt zwart leder...

Afspraak is ook gemaakt voor de deurpanelen... die worden binnenkort opnieuw bekleed met echt zwart leder...

-
Cliff
Re: Cliff's E36 - Foto´s meeting de Meern
Haha....daar heb ik geen zin in...
Toch bedankt voor de moeite die jij WEL genomen hebt...

Toch bedankt voor de moeite die jij WEL genomen hebt...
Strakke wagen hoor.
Ik zag laatst een keer een auto die ook een 1tje op zijn kenteken had, en deze had hij dezelfde kleur geel gegeven als
het kenteken.
Viel veel minder op..Misschien iets voor jouw?
Ik zag laatst een keer een auto die ook een 1tje op zijn kenteken had, en deze had hij dezelfde kleur geel gegeven als
het kenteken.
Viel veel minder op..Misschien iets voor jouw?
-
Cliff
Ja ik heb al gedacht om het zwarte eraf te poetsen, dat gaat namelijk.
Maar daar kun je een boete voor krijgen heb ik gehoord......
Maar daar kun je een boete voor krijgen heb ik gehoord......
Nieuw kenteken aanvragen, dan staat die er toch niet meer zichtbaar op? Enkel op bewijs?
-
Cliff
Nee dat heb ik al geprobeerd....lukt niet helaas 
je mag dat zwarte eentje eraf trekken, hij blijft dat toch zichtbaar aanwezig, maar minder opvallend. en dat is NIET strafbaar.
Houdt niet in dat alle oompjes agent zo goed bekend zijn met die regel
Houdt niet in dat alle oompjes agent zo goed bekend zijn met die regel
-- Houdoe wanne --
kan met thinner het zwarte van 1 eraf halen, valt het bijna niet op 
-
Cliff
Re: Cliff's E36 - Wintervelgen opknappen
Ben vandaag begonnen met het schuren van m'n wintervelgen... heb gisteren de banden eraf gehaald.
Ben net even een uurtje bezig geweest en heb de stoeprandschade (van de vorige eigenaar) helemaal eruitgestuurd.
Ik wil ze laten poedercoaten aangezien het wintervelgen worden...dat is namelijk het hardst.
Ze worden ook niet meer zilvergrijs maar zat te denken aan antraciet of gunmetal... iets in die kleur.
Is er hier iemand die ze me in die kleur onder m'n auto kan shoppen? (foto's van auto met die velgen heb ik)
....heb trouwens ook een nieuwe pookhoes erin zitten
Ben net even een uurtje bezig geweest en heb de stoeprandschade (van de vorige eigenaar) helemaal eruitgestuurd.
Ik wil ze laten poedercoaten aangezien het wintervelgen worden...dat is namelijk het hardst.
Ze worden ook niet meer zilvergrijs maar zat te denken aan antraciet of gunmetal... iets in die kleur.
Is er hier iemand die ze me in die kleur onder m'n auto kan shoppen? (foto's van auto met die velgen heb ik)
....heb trouwens ook een nieuwe pookhoes erin zitten
-
Cliff
Re: Cliff's E36 - Lederen interieur compleet + foto's!
Zo het lederen interieur is compleet.... vandaag zijn de deurpaneeltjes bij de bekleder geweest en ik moet zeggen dat het heel mooi is geworden! Ook een mooi stiknaadje erin!

Ondertussen blijf ik lekker doorschuren aan m'n wintervelgjes...

Ondertussen blijf ik lekker doorschuren aan m'n wintervelgjes...