BMW E46 Sedan 330i *RIP!
Re: BMW E46 330i *Zonneschermen voor de zijruiten (Pag.11)
Ziet er goed uit!
Ik heb ze in mijn touring........geen vieze vingers meer tegen de ruiten van mijn dochtertje (h)
Grts
Ik heb ze in mijn touring........geen vieze vingers meer tegen de ruiten van mijn dochtertje (h)
Grts
Daar hoef ik nog niet bang voor te zijn, geen kids! En samen met zonnescherm achter en donker hemel is het erg fijn rijden! Lekker donker..
Gisteren had ik zonnescherm achter na beneden, maar dan weerspiegelen de HK speakers wel erg, dus direct maar weer na boven. En zo blijven ze ook
..
Gisteren had ik zonnescherm achter na beneden, maar dan weerspiegelen de HK speakers wel erg, dus direct maar weer na boven. En zo blijven ze ook

- DJLeonardo
Ja, wordt dat niet eens tijd Daniel? Kom op... leuke roze of blauwe Maxi Cosi op de achterbank...Daniël schreef:Daar hoef ik nog niet bang voor te zijn, geen kids!

BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Re: BMW E46 Sedan 330i *Zonneschermen voor de zijruiten (Pag.11)
Dan word het zoeken naar één die match met het interieur
..

gewoon laten bekleden in de kleur van je leerDJLeonardo schreef:Ja, wordt dat niet eens tijd Daniel? Kom op... leuke roze of blauwe Maxi Cosi op de achterbank...Daniël schreef:Daar hoef ik nog niet bang voor te zijn, geen kids!

//.00.-// > /.-////.-///.-
Inderdaad! Lekker gek! |p
Misschien komt er toch nog een zeer kleine update aan deze week, kan het niet laten om even iets te vernieuwen.
Misschien komt er toch nog een zeer kleine update aan deze week, kan het niet laten om even iets te vernieuwen.
Vele zullen het bericht wel hebben gelezen dat deze BMW helaas is afgebrand, vandaar dat ik dit topic sluit.
Kan al wel vertellen dat er een 330i weer komt, maar ditmaal in een andere uitvoering
..
Hier (hopelijk) snel meer over!
Hou het Showroom gedeelte goed in de gaten..
Kan al wel vertellen dat er een 330i weer komt, maar ditmaal in een andere uitvoering

Hier (hopelijk) snel meer over!

Hou het Showroom gedeelte goed in de gaten..