Bericht
door tom_il » 03 feb 2015, 22:17
Al wat die erbij staat is één grote leugen, maar dat geld voor al die angel eyes.
20W per lamp, no way. Dat krijgt dat koelblokje nooit gekoelt. Daarvoor zit ik al te lang in de Licht/LED wereld.
2300Lumen, no way. Niet mogelijk gezien de 20W al niet kan. Zou ook beteken dat hij 113Lumen/W zou geven. Wat gezien de slecht koeling ook niet kan.
In die grote van koelblok zou ik maar de helf van vermogen insteken, word al pokke heet, zeker in een koplamp. Waardoor die levenduur van 30.000 ook al totaal bulshit is, 30000h enig idee hoelang dit is ? Als je gemiddeld met de wagen 40km/u rijd is dit 1.200.000 km !! lol, yeah right, no way.
Is niet zozeer een probleem van HLautomotive. Als zij het correcte vermogen zouden vermelden koopt niemand ze omdat men blijkbaar de verschillende LED angel eyes vergelijkt met elkaar op basis van vermogen. Terwijl dit niks wil zeggen. De Lumens zijn belangrijk.
Ik heb de mijne nagemeten die ik van een lid hier heb overgekocht, van het vermogen klopte niks, maar dan ook totaal niks. Lumen gegevens had ik niet, dus heb ik niet kunnen controleren, meen dat het iets van een 600lumen was.
Probleem is dat die sites alles mogen vermelden wat ze willen, de meeste consumenten kunnen het toch niet nameten, en consumentenorganisaties zijn niet geintereseerd in deze dingen.
Spijtig.
Laatst gewijzigd door
tom_il op 03 feb 2015, 22:20, 2 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI