BMW-Vince schreef:Persoonlijk doe ik het ook nooit, maar aangezien het hier gebruikelijk lijkt (hoewel Rimax het ook niet doet...), heb ik er dit keer een paar uur werk van gemaakt. Als het volgende keer niet hoeft, graag!!!
Op meetings hoeft het sowieso niet, de regels zijn dat we dat alleen doen bij toertochten en foto's van 'onderweg' omdat hierbij mensen niet de mogelijkheid hebben om hun kenteken af te dekken. Kortom, platen poetsen stellen we hier alleen verplicht als de bestuurder van die auto niet de mogelijkheid had zijn of haar platen op dat moment onzichtbaar te maken middels een funplaat, een tukje tape of anderszijds.
Voor meetings zoals deze geldt dat het wegpoetsen van kentekens geen verplichting is, iedereen is hier in de gelegenheid zijn eigen kentekens ter plekke af te dekken als men deze niet op de foto wil.
DSport schreef:Begrijp de zin van het weghalen van kentekens niet. Op een ander forum over dure auto's hier al eens over gediscussieerd en daar nooit een goede reden gehoord om het te doen. Daar wordt het ook niet meer gedaan.
Met alleen een kenteken kan je niks en mensen die ze willen zien kunnen gewoon naar de meeting komen!..
't Schijnt dat niet alle RDW data zo veilig als je wel zou willen, de locatie van een auto schijnt relatief makkelijk te achterhalen te zijn voor de echte criminelen zodra ze een kenteken hebben. Het openlijk posten van die foto's op internet maakt die gegevens iig wel erg makkelijk vindbaar. 't Is geen garantie dat het zo is, maar better be safe than sorry, ik ben er zuinig op mijn auto er zit enorm veel tijd en geld in. Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met deze 'openheid van kentekens' op een publiek forum, met name de wat exclusievere auto's. Van mijn auto wens ik dan ook absoluut geen foto's terug te vinden met de originele platen duidelijk in beeld. Echter op meetings heb ik dit zelf in de hand en schuif ik er altijd een setje funplaten of iets anders in.
born to run. schreef:Jammer dat iemand de

3 CSL een slechte naam

geeft maar begrijp aub dat het niet de auto is maar de bestuurder

die dit doet!!!!!!! vind het wel jammer dat zoiets moest gebeuren maar helaas

Heel jammer, en dat ligt idd totaal niet aan de M3 CSL, maar wel aan de bestuurder...