wat moet je nou met navi in je sport auto? die heb je nodig in je babyboomer en niet een een sportauto waar je alleen maar plezier ritjes mee maaktRoderik_ schreef:Mocht er toch een klein puntje van kritiek zijn dan zou het het ontbreken van 16:9 navi zijn, maar die zit er ook zo in lijkt me.
thnx! vandaag nog even 50km's mee gereden met open kap, blijft heerlijk op die binnendoorwegen. ben achteraf gezien zo blij dat ik destijds toch een cabrio heb gekozen. en die 16:9....tja, het ziet er superstrak uit. het interieur van de E46 is al zeer mooi, en zo'n scherm maakt het wel af ja. echter, het huidige navi systeem werkt gewoon goed en heb eigenlijk nooit het gevoel gehad "meer" nodig te hebben. vaak staat 'ie niet eens aan. maar zoals je aangeeft zit zo'n 16:9 er ook zo in, dus dat zal geen problemen opleveren denk ik.Roderik_ schreef:Nee, 24500 is ruim voldoende![]()
Zoals vaker gezegd, mocht ik nog zoekende zijn voor een knappe M3 zou dit zeker een van de kanshebbers zijn!!
Heerlijke kleur, juiste opties (hardtop) en perfect onderhouden!Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig.
Mocht er toch een klein puntje van kritiek zijn dan zou het het ontbreken van 16:9 navi zijn, maar die zit er ook zo in lijkt me.