Verlaging met alleen veren.
Re: Verlaging met alleen veren.
Zaterdagavond met 4 personen er in! Dan kan ik dat testen.
Drempels tot heden geen last van, op een paar naar (even iets rustiger over heen rijden). Maar hoef er niet schuin over oid. Comfort is top! Stuurt iets zwaarder in de bochten, maar geen gestuiter of wat.
Drempels tot heden geen last van, op een paar naar (even iets rustiger over heen rijden). Maar hoef er niet schuin over oid. Comfort is top! Stuurt iets zwaarder in de bochten, maar geen gestuiter of wat.
Cool! Was het nu rondom 30 mm of aan de voorkant 30mm en achter 25mm?
Eibach heeft een Sportline set die de auto voor met 45-50 mm verlaagd en achter met 20-25 mm.
Ook heeft Eibach een Pro-Kit set voor deze auto.Deze verlaagd de auto voor met 30 mm en achter met 20-25 mm
De Sportline set geeft optisch de mooiste verlaging maar met de Pro-Kit behoud je het meeste comfort in je auto.
IK ben blij dat ik toch voor de Pro-Kit heb gekozen en niet voor de Sportline, denk dat ie dan veelste laag lag voor.
Ook heeft Eibach een Pro-Kit set voor deze auto.Deze verlaagd de auto voor met 30 mm en achter met 20-25 mm
De Sportline set geeft optisch de mooiste verlaging maar met de Pro-Kit behoud je het meeste comfort in je auto.
IK ben blij dat ik toch voor de Pro-Kit heb gekozen en niet voor de Sportline, denk dat ie dan veelste laag lag voor.
Gecondoleerd.
Het blijft een persoonlijke smaak. Ik vind dat je met de Pro-Kit de beste keuze hebt gemaakt.
Staat schitterend!
Achter zou inderdaad nog iets lager kunnen, maar het is niet zo dat het "vloekt".
Het blijft een persoonlijke smaak. Ik vind dat je met de Pro-Kit de beste keuze hebt gemaakt.
Staat schitterend!

Achter zou inderdaad nog iets lager kunnen, maar het is niet zo dat het "vloekt".
Zal nog wel wat zakken .. Motor ligt voorin, dus zakt direct een stuk.
Klopt inderdaad.
Maak over 1/2 weken nog maar eens zo'n foto, vanaf dezelfde plek ongeveer
Best leuk zo om dezelfde soort foto's onder elkaar te zetten met de mededeling: Zoek het verschil
Maak over 1/2 weken nog maar eens zo'n foto, vanaf dezelfde plek ongeveer

Best leuk zo om dezelfde soort foto's onder elkaar te zetten met de mededeling: Zoek het verschil

www. M3 register .nl
-
ziet er al wel super uit wat kost het ongeveer om het te laten doen, dus aanschaf + de montage?
ik denk als je de sportline neemt dat je voorste schokbrekers het wel zwaar te voorduren hebben
ik denk als je de sportline neemt dat je voorste schokbrekers het wel zwaar te voorduren hebben
-
Hij hangt nog niet eens zo laag. Toch kun je de stoep niet op?? Wel hoge stoep dan. Zou ik niet eens op willen 
Staat netjes. Het lijkt zelfs dat ie nu hoger staat als bij mij achter nu....
alleen beeld is moeilijk te vergelijken want ik heb 18.....
Auto is van voren wel veeeeeeeeel meeer 1 geheel nu.
Mooi Ben benieuwd naar de foto na dit weekend..
Moet denk ik ook maar zo een set hebben.

Staat netjes. Het lijkt zelfs dat ie nu hoger staat als bij mij achter nu....
alleen beeld is moeilijk te vergelijken want ik heb 18.....
Auto is van voren wel veeeeeeeeel meeer 1 geheel nu.
Mooi Ben benieuwd naar de foto na dit weekend..
Moet denk ik ook maar zo een set hebben.
Montage was + uitlijnen .. Schrik niet .... Hou je vast ..... €95
(Wel bij een bekende van me, maar wel gewoon bij de garage en in werk tijd.)
Achter gaat zeker nog zakken, voorheen lag die volgens mij ook lager dan nu. Maar als er nog niemand achterin heeft gezeten, gaat ie ook niet echt om laag
. Maar binnenkort ook 18" of misschien toch 19".
De Eibach sets zijn met korting te bestellen via dit topic <- Daar opklikken.
Speciaal voor jullie geregeld! Het scheelt meer dan 75 euro! (als je het bij een shop zou bestellen met een winkelpand)

Achter gaat zeker nog zakken, voorheen lag die volgens mij ook lager dan nu. Maar als er nog niemand achterin heeft gezeten, gaat ie ook niet echt om laag

Speciaal voor jullie geregeld! Het scheelt meer dan 75 euro! (als je het bij een shop zou bestellen met een winkelpand)
Gewoon 4 man achterin proppen en rijden maar
Gelijk wat koffers in de bak haha, moet je eens kijken hoe laag ie is
Nee, zal absoluut nog flink zakken ja. Zoals je bij mij zag is het origineel. (ligt wel redelijk zware gastank achterin)

Nee, zal absoluut nog flink zakken ja. Zoals je bij mij zag is het origineel. (ligt wel redelijk zware gastank achterin)
www. M3 register .nl
Vanavond gaan me hondjes op de achterbank, maar denk niet dat hij daardoor zakt
.
Denk dat ik morgen maar even wat zwaar spul achterin gooi ofzo, want ik weet niet of er voor zondag nog mensen achterin zitten.

Denk dat ik morgen maar even wat zwaar spul achterin gooi ofzo, want ik weet niet of er voor zondag nog mensen achterin zitten.
Die van mij liggen nog in de opslag van DHL nuDnl schreef: Speciaal voor jullie geregeld! Het scheelt meer dan 75 euro! (als je het bij een shop zou bestellen met een winkelpand)

Briefje op de deur doen, met de vraag of ze het bij de buren willen afleveren ofzo.
Deed ik ook altijd, hoeft nu niet meer want heb een vaste bezorger en die legt de pakketjes achter het huis of breng het zelf naar de buren.
Deed ik ook altijd, hoeft nu niet meer want heb een vaste bezorger en die legt de pakketjes achter het huis of breng het zelf naar de buren.
Das pas luxe een persoonlijke bezorger, ken het heb er zelf inmiddels ook 1, Is ook nog eens een bmw rijder (e36). als ik sta te poetsen stopt ie ook altijd voor een praatje ook al heeft ie een keer niks voor mij 

-
Duur geintje.Dnl schreef:Montage was + uitlijnen .. Schrik niet .... Hou je vast ..... €95![]()
Achter gaat zeker nog zakken, voorheen lag die volgens mij ook lager dan nu. Maar als er nog niemand achterin heeft gezeten, gaat ie ook niet echt om laag. Maar binnenkort ook 18" of misschien toch 19".
Ik ga naar beterband.nl
Ik was 50 euro kwijt geloof ik en er moest echt heel wat bijgesteld worden...

Gasten hebben allemaal nieuwe apparatuur. Is misschien net een jaar oud. Wel afspraak maken ding is altijd druk