Toch even beter om je heen kijken, ik kom de coupétjes nog regelmatig tegen (toegegeven niet zo veel als de vele sedans en tourings)...j0eyv schreef:Mooie coupe! Ik zie ze maar zelden rijden en maak toch velen snelweg kilometers
E92 325iA High Executive... Laatste loodjes...
Re: E92 325iA High Executive... (Eifel 2010-09-05...)
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Re: E92 325iA High Executive... (Eifel 2010-10-10...)
10-10-'10 was weer een prachtige dag voor een toerritje door heuvelachtig terrein...:
...doemt daar toch weer een leuk lintje asfalt op
Dit keer tegen de avond rondgeweest over het bekende stukje asfalt.
...één nadeeltje van het rijden tegen de avond aan (ivm de vele baansluitingen) was wel de laaghangende zon...
Ronde 1 (erg druk, nadat de baansluiting was opgeheven en het was tot en met de Karussel wat stuivertje wisselen met de E36 coupe en de Z3 coupe, daarna kon ik een gaatje trekken):

Ronde 2 (Veel ruimte voor mezelf en zelfs op snelheid een 997 GT3 ingehaald, maar dat lag meer aan de bestuurder van de 911 dan aan de auto, want andere GT3's kwamen mij voorbij alsof ik stilstond
):

...doemt daar toch weer een leuk lintje asfalt op

...één nadeeltje van het rijden tegen de avond aan (ivm de vele baansluitingen) was wel de laaghangende zon...

Ronde 1 (erg druk, nadat de baansluiting was opgeheven en het was tot en met de Karussel wat stuivertje wisselen met de E36 coupe en de Z3 coupe, daarna kon ik een gaatje trekken):

Ronde 2 (Veel ruimte voor mezelf en zelfs op snelheid een 997 GT3 ingehaald, maar dat lag meer aan de bestuurder van de 911 dan aan de auto, want andere GT3's kwamen mij voorbij alsof ik stilstond

Helemaal in zijn element op de ring 

8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
haha ... Dat is lef hebben
..

Dat rondje ervoor had ik even wat meer verkeer in de Karoussel, dan moet je de kop er wel even bij houden ...Darudevampire schreef:Lekker nonchalant handje ook![]()
...
...belangrijk in die bocht is de keuze: òf met vier wielen vol op de betonplaten òf buiten om de betonplaten heen; dan kan er eigenlijk weinig verkeerd gaan.
...ofwel de positie als op de avatar is niet de juiste.

zet er dan een goeie foto neer (h)
Mooie coupe Joop. Mooie kleur lederen bekleding en HE is gewoon speciaal. geniet ervan! 

335i boven een 330i
Re: E92 325iA High Executive... Laatste loodjes...
Binnenkort tijd voor wat anders...
...althans qua looks en qua vermogen (+54pk)...:

...althans qua looks en qua vermogen (+54pk)...:

Leuke stap vooruit weer Joop, was die al weer aan vervanging toe of liep je er zo tegenaan ?? Automaat is schijnbaar goed bevallen ??
Liep er eigenlijk min of meer tegenaan...
...er waren al een paar 335i's voorbij gekomen, maar toen kwam deze 330i in beeld. Ben toch meer liefhebber van de atmo 6 cilinders...; dus de keuze om in te ruilen was snel gemaakt.
...er waren al een paar 335i's voorbij gekomen, maar toen kwam deze 330i in beeld. Ben toch meer liefhebber van de atmo 6 cilinders...; dus de keuze om in te ruilen was snel gemaakt.
- Chris van S
Joop, mooie auto! Gave combi en goede specs. Gefeliciteerd!
gr Chris van S.
gr Chris van S.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Lekker hoor!
En nu ook met navi! (meende dat de oude dat niet had?)
Mooie opvolger zo te zien 

De huidige/oude heeft 'm niet, maar een navi is wel overrated IMO...bjornc schreef:Lekker hoor!
...je hebt er niets aan als je geen recente kaarten hebt; bovendien, het losse apparaat is gebruiksvriendelijker.
Ik kan 'm er alleen niet uitslopen, die tweede bult is niet helemaal mijn ding; zeker als bij diverse toerritten moet toch die Becker er nog boven hangen

M.a.w.: Leuk dat het er in zit, maar dit was geen noodzaak wat mij betreft.
Hele nette 330i... Zo iets zou ook wel een opvolgertje voor mij kunnen zijn 

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +