Een schroefset kun je gewoon lager in stellen als een Eibach Pro set. Ook is de wegligging echt wel beter met een goede schroefset. Daarentegen is een schroefset wel echt stugger als originele dempers met Eibach Pro veren.
Met een Eibach Pro set heb je dus de middenweg wat betreft verlaging, behoud je meer comfort en het stuurt toch prima. Op een M3 is een Eibach Pro set volgens mij ook minder laag als dat op bijv. een 330i coupe is, geen idee waarom dat zo is.
Voor mij is de M3 een hobby auto en wou ik hem perse laag hebben staan en wil ik gewoon een super wegligging.
Daarom heb ik toch voor een schroefset gekozen. Ik denk dat de M3 nu maar 1cm lager staat als dat hij met de verlagingsveren stond, toch doet dit optisch heel veel op de auto.
Op mijn huidige M3 lagen toen ik hem kocht verlagingsveren van Hartge (zou ook gewoon Eibach pro zijn).
Ik vond het gewoon net niet laag genoeg en kwam heel gunstig een nagenoeg nieuwe set Billstein PSS10 tegen.
De keuze was toen snel gemaakt. Verlagingsveren en originele dempers eronderuit en schroefset eronder
Pss10 ben ik super tevreden over. Deze set kan niet zo extreem laag als de KW V2 die ik op mijn ex M3 had, maar wat betreft rijeigenschappen ben ik hier meer tevreden over.