T3C's 328i Sedan!
Re: T3C's 328i Sedan!
Zat ook al te denken over die meer km's 

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe

Zilvere teller ringen geplaatst + tellerwijzers rood gemaakt

Grill rand gespoten 'Racing Black'

Angel Eyes geplaatst
Ben ook bezig mijn chrome exterieurlijsten te veranderen naar shadowline.
Meer fotos volgen.
Nette update's heb je doorgevoerd!!!
Heb je de wijzertjes met een marker rood gemaakt??
Heb je de wijzertjes met een marker rood gemaakt??
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
runnerted schreef:Heb je de wijzertjes met een marker rood gemaakt??

Gister voor het eerst in het donker gereden en ze gaven nog altijd die oranje gloed zeg maar, dus geen probleem.
Gister ook nog wat dingen met carbon folie bekleed.

M-pook + Schnitzer pedalen + climate control bakkie geinstalleerd

En last but not least de shadowlinetrim
Hey ziet er netjes uit man!
Hoe plak je je chromeline in zodat ze shadowline worden? Dat wil namelijk ook wel eens proberen.
Hoe plak je je chromeline in zodat ze shadowline worden? Dat wil namelijk ook wel eens proberen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Die ringen rond die mistlampen... Hoe kun je dat nou doen
?? Lijkt een beetje dat je vooral aan het modden bent om het modden of omdat het kan, niet per sé om het mooier te maken... :?
En waarom heeft jouw auto de dieselgaten in de M-tech 1 front eigenlijk, op een benzine model zijn die normaal gesproken dicht.

En waarom heeft jouw auto de dieselgaten in de M-tech 1 front eigenlijk, op een benzine model zijn die normaal gesproken dicht.
Dude als je alleen in mijn showroom komt om af te zeiken blijf dan aub weg. Jouw mening betekend echt helemaal niks voor mij.
Als je je auto gaat showen op een forum dan heb je natuurlijk kans dat mensen negatief gaan reageren.
pro-tip:
1) groei een wat dikkere huid
2) ???
3) profit
on-topic ik vind al die carbon meuk ook kont maar als jij dat mooi vind moet je het vooral doen.
pro-tip:
1) groei een wat dikkere huid
2) ???
3) profit
on-topic ik vind al die carbon meuk ook kont maar als jij dat mooi vind moet je het vooral doen.
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Relax man, ik kom hier helemaal niet om je af te zeiken, maar ik kom met twee kritische vragen en ik krijg gelijk zo'n reactie. 't Is mij duidelijk, vooral geen kritische vragen stellen... x|T3C schreef: Dude als je alleen in mijn showroom komt om af te zeiken blijf dan aub weg. Jouw mening betekend echt helemaal niks voor mij.
Ik vond je met je coupé echt super bezig en met deze auto lijkt het gewoon net of je dingen zoekt... 't Komt geforceerd over...

En het is echt niet alleen maar negatief hoor, ik vind je interieur- en exterieurlijsten echt super, de 'sharpie mod' blijft ook gewoon een erg goede mod.

En verder als ik hier alleen maar kom om af te zeiken, lees eens wat terug... Zoek verder nog 1 negatieve reactie van mij op een auto van jou in dit topic... Juist omdat ik me voorheen enorm kon vinden in jouw stijl van modden en hier totaal niet in komen die vragen...
Wat betreft die M-tech 1, dat vraag ik me dus nog steeds af...

Het kwam ff heel negatief over naar mij. Misschien was mijn reactie te voorbarig mijn excuses.Griffendahl schreef: Relax man, ik kom hier helemaal niet om je af te zeiken, maar ik kom met twee kritische vragen en ik krijg gelijk zo'n reactie. 't Is mij duidelijk, vooral geen kritische vragen stellen... x|
:~Griffendahl schreef: Ik vond je met je coupé echt super bezig en met deze auto lijkt het gewoon net of je dingen zoekt... 't Komt geforceerd over...![]()
Ik snap wel wat je bedoelt met altijd nog iets zoeken om te veranderen, de auto zo uniek mogelijk te maken.Griffendahl schreef: En het is echt niet alleen maar negatief hoor, ik vind je interieur- en exterieurlijsten echt super, de 'sharpie mod' blijft ook gewoon een erg goede mod.Maar had bij de rest wat vraagtekens, niet eens negatief maar herken het gevoel van mezelf ook dat modden zo'n bug is geworden dat je dingen gaat zoeken waar je soms gewoon af moet blijven... Als ik dan wat carbon gemaakt had van de voorbumper had ik die dwarsstrip gepakt die door de koelopening loopt bijvoorbeeld.
En verder als ik hier alleen maar kom om af te zeiken, lees eens wat terug... Zoek verder nog 1 negatieve reactie van mij op een auto van jou in dit topic... Juist omdat ik me voorheen enorm kon vinden in jouw stijl van modden en hier totaal niet in komen die vragen...
Wat betreft die M-tech 1, dat vraag ik me dus nog steeds af...Zou namelijk zelf graag willen dat ik ze dicht kon maken zoals bij een benzine maar da's beter van niet omdat ik dus een diesel heb.
De dwarsstrip wil ik ook zeker nog doen, maar ik heb ff te weinig carbon folie (|
Ik weet ook nog niet zeker of de folie wel hou rond de mistlampen, ik moet er nog ff aan wennen, als het niet bevalt is het mooie dat ik het er zo af trek. Time will tell.
Mijn excuses als het extreem negatief overkwam, zo was het zeker niet bedoeld...
Met carbon op zilver moet je imho enorm oppassen omdat het gewoon enorm afsteekt qua kleur en contrast, op je vorige kleur kon je een hoop meer doen zonder dat het opzichtig werd.

Met carbon op zilver moet je imho enorm oppassen omdat het gewoon enorm afsteekt qua kleur en contrast, op je vorige kleur kon je een hoop meer doen zonder dat het opzichtig werd.

No sweat, zand erover van beide kanten.Griffendahl schreef:Mijn excuses als het extreem negatief overkwam, zo was het zeker niet bedoeld...![]()
Ik wist ff niet wat je bedoelde met het verschil tussen diesel en benzine.
Maar ff gecheckt, vind de diesel variant eigenlijk mooier anders is het zo'n plaatje wat er zit, nu is het nog een luchtscoop.

Misschien is dit nog een beter plan dan de dwarsstrip te bekleden.
Zo heb ik ook een tijdje gereden
Zit er inmiddels weer in, maar vind zonder inderdaad ook wel erg fraai...
Heb hier ook wel over nagedacht... Beetje CSL/race style... Maar besloten dat het niet goed aansluit bij mijn 'stijl'

Heb hier ook wel over nagedacht... Beetje CSL/race style... Maar besloten dat het niet goed aansluit bij mijn 'stijl'