Altijd goed, verse vloeistof
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, motor opgehaald, nieuw kop
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio,UPDATE, kijk zelf maar !
Zo das idd even geleden!
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, weer terug !
goed bezig hier!
die kan er weer even tegenaan!
>>>>Showroom E36's<<<<
Resetten : Ronde stekker onder de motorkap. Pin 7 aan 19 verbinden. contact 3 a 4 sec aanzetten om olieservice te resetten. en ongeveer 10sec om inspectie te resetten
eventueel een linkje voor je
-- Houdoe wanne --
Verdikke,heb ik net zo'n tool besteld, toch hartstikke bedankt voor de link ik ga het meteen proberen
ook even een shootje gedaan net, ( zelf natuurlijk ) zometeen heeul veel foto's
ook even een shootje gedaan net, ( zelf natuurlijk ) zometeen heeul veel foto's
Kijk dit is handige informatie! Scheelt weer een ritje naar de dealer.Verheeske schreef:Resetten : Ronde stekker onder de motorkap. Pin 7 aan 19 verbinden. contact 3 a 4 sec aanzetten om olieservice te resetten. en ongeveer 10sec om inspectie te resetten
330d
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, weer terug, nieuwe foto's
prachtige wagen hoor! 
>>>>Showroom E36's<<<<
Ziet 'r weer goed uit Mats, zou zelf nog een setje spoorverbreders eronder gooien (2 of 2,5 cm), zodat de wielen wat minder achter de M-skirts verscholen zitten
Mooi
Mooi
- Ramon 325 Vanos
Hey Mats, goed bezig jongen!!
Leuk om weer eens wat foto's te zien!
Keep up the good work!
Leuk om weer eens wat foto's te zien!
Keep up the good work!
Zeau, fase 2 van de liefdadigheids update komt er binnenkort aan, gaat hopen met geld kosten ( 825 + 81 ) eurie,
Ergens volgende week gaat de caab ( met mij natuurlijk zelf kan ze het niet ) naar rotterdam bij de zaak Hamé cabrio's.
daar zal ter vergoeding van 500 euro de binnenbekleding van de softtop worden vervangen door OEM nieuwe, ( jeej oem
)
en voor 325 euro zal een OEM achterruitje geplaatst worden. Ben vandaag al in de weer geweest om de buitenzijde van de softtop schoon te maken met een borstel en een sopje, kwam aardig wat groene meuk uit zetten, hoe dan ook heb ik via internet voor 81 euro een set van Renovo besteld om de kap nogmaals te reinigen en opnieuw te kleuren en te behandelen tegen UV licht en andere zaken. hierbij heb ik dan;
- Renovo soft top canvas cleaner
- Renovo soft top reviver ( donkerblauw )
- Renovo ultra proofer ( uv behandeling en andere bescherming )
- Renovo kwast ( uh, tja )
+ verzendkosten en BTW.
Eerst natuurlijk even op yoetoep een filmpje opgezocht van Renovo, ik kwam een mooie bekakt britse video tegen, dat geeft natuurlijk altijd een goed gevoel !
Ergens volgende week gaat de caab ( met mij natuurlijk zelf kan ze het niet ) naar rotterdam bij de zaak Hamé cabrio's.
daar zal ter vergoeding van 500 euro de binnenbekleding van de softtop worden vervangen door OEM nieuwe, ( jeej oem
en voor 325 euro zal een OEM achterruitje geplaatst worden. Ben vandaag al in de weer geweest om de buitenzijde van de softtop schoon te maken met een borstel en een sopje, kwam aardig wat groene meuk uit zetten, hoe dan ook heb ik via internet voor 81 euro een set van Renovo besteld om de kap nogmaals te reinigen en opnieuw te kleuren en te behandelen tegen UV licht en andere zaken. hierbij heb ik dan;
- Renovo soft top canvas cleaner
- Renovo soft top reviver ( donkerblauw )
- Renovo ultra proofer ( uv behandeling en andere bescherming )
- Renovo kwast ( uh, tja )
+ verzendkosten en BTW.
Eerst natuurlijk even op yoetoep een filmpje opgezocht van Renovo, ik kwam een mooie bekakt britse video tegen, dat geeft natuurlijk altijd een goed gevoel !
Laatst gewijzigd door /\/\ats op 07 okt 2011, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Update(s) in aantocht P12
Zijn allemaal weer leuke updates Mats!
Re: /\/\ats' BMW E36 320i Cabrio, Update(s) in aantocht P12
die wordt weer even goed in de watten gelegd! 
>>>>Showroom E36's<<<<