showkamer van nefret
Re: showkamer van nefret
cheers m8...
Vandaag voor niets op het bureau geweest.desbetreffende agent heeft er geen eens een mutatie van gemaakt maar gaf me wel een waarschuwing het binnen 4 weken te laten zien(normaliter 2 weken maar gezien ik zag waar ik werkte(soms met hun samen) maakte hij er 4 weken van
.nu ff afwachten wat er gaat gebeuren want deze turk is natuurlijk vergeten een stamnummer te vragen...pfff
chef zag de oude uitlaat en begreep het.
wilde toch ff een db meting doen en kwam uit op een 95 db terwijl 83 is toegestaan.
trust me,je hoort mn uitlaat amper.
leuke is dat dat ie dat db metertje op 10 a 20 cm afstand van mn uitlaat hield...
officieel is dat geen correcte meting.
moet uit mijn hoofd op 1.30 meter afstand en in een hoek van x aantal graden staan op een open veld zonder gebouwen om je heen(gebouwen moeten minimaal 20 meter of 30 meter van je af zijn..)
anyhow hij vond het wel ok,hij gaat er niet om mierenneuken maar gaf me toch een knip oog met "let erop"..
maargoed,hij heeft een notitie gemaakt met mn gegevens voor het geval de desbetreffende agent het bij hem komt na vragen of ik langs ben geweest...
daarna heb ik voor de deur de bimmer grondig schoongemaakt(motorruimte met hogedruk en ontvetter en week veel wat..
is weer schoon en hierna gelijk de BBQ eruit gehaald....
Vandaag voor niets op het bureau geweest.desbetreffende agent heeft er geen eens een mutatie van gemaakt maar gaf me wel een waarschuwing het binnen 4 weken te laten zien(normaliter 2 weken maar gezien ik zag waar ik werkte(soms met hun samen) maakte hij er 4 weken van
.nu ff afwachten wat er gaat gebeuren want deze turk is natuurlijk vergeten een stamnummer te vragen...pfff
chef zag de oude uitlaat en begreep het.
wilde toch ff een db meting doen en kwam uit op een 95 db terwijl 83 is toegestaan.
trust me,je hoort mn uitlaat amper.
leuke is dat dat ie dat db metertje op 10 a 20 cm afstand van mn uitlaat hield...
officieel is dat geen correcte meting.
moet uit mijn hoofd op 1.30 meter afstand en in een hoek van x aantal graden staan op een open veld zonder gebouwen om je heen(gebouwen moeten minimaal 20 meter of 30 meter van je af zijn..)
anyhow hij vond het wel ok,hij gaat er niet om mierenneuken maar gaf me toch een knip oog met "let erop"..
maargoed,hij heeft een notitie gemaakt met mn gegevens voor het geval de desbetreffende agent het bij hem komt na vragen of ik langs ben geweest...
daarna heb ik voor de deur de bimmer grondig schoongemaakt(motorruimte met hogedruk en ontvetter en week veel wat..
is weer schoon en hierna gelijk de BBQ eruit gehaald....
Ik heb net mn kabels van mn pdc gevolgd vanaf het speakertje en die gaat mn originele kabelboom in.
Waar kan dan het kastje van mn pdc zitten?
Iemand enig idee??
Waar kan dan het kastje van mn pdc zitten?
Iemand enig idee??
stond gisteren met pech in Enschede..
temp meter ging richting de rood tijdens het stilstaan..
paar uur laten afkoelen,daarna richting vriendin gereden.flessen water gevuld.
expansievat gevuld,ontlucht.
ik dacht eerst dat er een gat in mn rad zat maar dat bleek later niet het geval..
enfin,alles weer goed,2 flessen water meegenomen.
snelweg op richting huis(Amsterdam).
constante snelheid van 190 a 200(snachts 3 a 4 uur met flitsmeister aan)
dacht ik haal ff red bull bij de pomp.
nadat ik weer ingestapt was merkte ik dat mn verlichting heel zwak brande en mn stuurbekrachteging het bijna niet deed.
tevens rook ik ook een vreemde geur.
auto metteen weggereden bij de pomp het grote parkeerplaats op.
kap open,licht erbij en proberen te vinden wat het probleem was..
bukte om wat beter te zien toe ik een heel klein pisstraaltje kvs/water in mn oog kreeg.
brandde ff maar voor de rest viel het mee.
merkte dat mn thermostaats huis heeeeeeel lichtjes aan het lekken was..
temp meter bleef netjes in het midden staan..
metteen de snelweg op richting amsterdam,cruise control aan gezet op een snelheid van 150.
vandaag thermostaat,thermostaats huis en waterpomp besteld..
net alles erin gedouwt.had ff geen kvs mee dus moest het maar met water doen.(kvs doen ik er 1 dezer dagen in nadat ik het helemaal leeg heb laten lopen.)
pomp zag er nog goed uit(oude type)
thermostaat zag er nog goed uit,
thermostaats huis zag er nog goed uit alleen de pakking zag er niet echt fris uit..
heb alles wel bewaard (just in case)..
rijdt nu weer vrolijk rond.
eerst volgende stap is of andere banden nemen achter of andere velgen..
ben de velgen wel meer dan zat..
moeten ook wat opgeknapt worden maar wil toch het liefst iets breeds eronder(10j achter en 8j voor oid)
temp meter ging richting de rood tijdens het stilstaan..
paar uur laten afkoelen,daarna richting vriendin gereden.flessen water gevuld.
expansievat gevuld,ontlucht.
ik dacht eerst dat er een gat in mn rad zat maar dat bleek later niet het geval..
enfin,alles weer goed,2 flessen water meegenomen.
snelweg op richting huis(Amsterdam).
constante snelheid van 190 a 200(snachts 3 a 4 uur met flitsmeister aan)
dacht ik haal ff red bull bij de pomp.
nadat ik weer ingestapt was merkte ik dat mn verlichting heel zwak brande en mn stuurbekrachteging het bijna niet deed.
tevens rook ik ook een vreemde geur.
auto metteen weggereden bij de pomp het grote parkeerplaats op.
kap open,licht erbij en proberen te vinden wat het probleem was..
bukte om wat beter te zien toe ik een heel klein pisstraaltje kvs/water in mn oog kreeg.
brandde ff maar voor de rest viel het mee.
merkte dat mn thermostaats huis heeeeeeel lichtjes aan het lekken was..
temp meter bleef netjes in het midden staan..
metteen de snelweg op richting amsterdam,cruise control aan gezet op een snelheid van 150.
vandaag thermostaat,thermostaats huis en waterpomp besteld..
net alles erin gedouwt.had ff geen kvs mee dus moest het maar met water doen.(kvs doen ik er 1 dezer dagen in nadat ik het helemaal leeg heb laten lopen.)
pomp zag er nog goed uit(oude type)
thermostaat zag er nog goed uit,
thermostaats huis zag er nog goed uit alleen de pakking zag er niet echt fris uit..
heb alles wel bewaard (just in case)..
rijdt nu weer vrolijk rond.
eerst volgende stap is of andere banden nemen achter of andere velgen..
ben de velgen wel meer dan zat..
moeten ook wat opgeknapt worden maar wil toch het liefst iets breeds eronder(10j achter en 8j voor oid)
waterpomp
thermostaat
thermostaatshuis
remblokken
oliefilter
olie
bougie's
koelvloeistof
dit allemaal vervangen...
binnenkort nog ff de brandstof filter,bak olie,diff olie.
thermostaat
thermostaatshuis
remblokken
oliefilter
olie
bougie's
koelvloeistof
dit allemaal vervangen...
binnenkort nog ff de brandstof filter,bak olie,diff olie.
gekke sh** gister..
auto door laten zoeken door een drugshond hahahahaha..
gruite fuik richting almelo om 00:00 uur snachts oid..
of ik verboden en of verdovende middelen in de auto zou hebben,waarop ik antwoorde "kan zijn dat ik ergens een glock ben vergeten:P"
agent kon er wel om lachen,de reden waarom hij dat vroeg is omdat de hond heel graag mn auto in wou..
van mij mag ie zoeken wat ie wilt,bleek na een kleine 10 minuten blaffen en zoeken een joint onder mn passagiers stoel te liggen.
joint in een jointpack die ik voor het laatst 5 maanden terug had gezien hahaha.
mocht daarna doorrijden,mocht wel de hond aaien(normaliter mag dat niet)
hou wel van mechelse herders
auto door laten zoeken door een drugshond hahahahaha..
gruite fuik richting almelo om 00:00 uur snachts oid..
of ik verboden en of verdovende middelen in de auto zou hebben,waarop ik antwoorde "kan zijn dat ik ergens een glock ben vergeten:P"
agent kon er wel om lachen,de reden waarom hij dat vroeg is omdat de hond heel graag mn auto in wou..
van mij mag ie zoeken wat ie wilt,bleek na een kleine 10 minuten blaffen en zoeken een joint onder mn passagiers stoel te liggen.
joint in een jointpack die ik voor het laatst 5 maanden terug had gezien hahaha.
mocht daarna doorrijden,mocht wel de hond aaien(normaliter mag dat niet)
hou wel van mechelse herders

haha,je kan je er wel druk om maken maargoed.
zij doen ook maar hun werk.
ik werd wel echt letterlijk eruit gekozen uit een hele rij maargoed dat weet je als je in bepaalde soort auto's rijdt...
rookte nog rustig mn sigaret(2 trekjes nog) voordat ik uitstapte.
nam nog rustig een goede teug van mn red bull hahaha
zij doen ook maar hun werk.
ik werd wel echt letterlijk eruit gekozen uit een hele rij maargoed dat weet je als je in bepaalde soort auto's rijdt...
rookte nog rustig mn sigaret(2 trekjes nog) voordat ik uitstapte.
nam nog rustig een goede teug van mn red bull hahaha
gisteren een breedset throwing star opgehaald met banden eromheen.
heb niets aan de banden omdat ze gewoon te hoog en te breed zijn .
om de 9j's komen 205.45.17 en om de 8j's 205.40.17.
randen worden ff netjes gemaakt en in zilver/grijs gespoten.
deksels ben ik nog niet over uit.
miss een gek kleurtje zoals oranje of rood oid..(met plastidip ofzo)
heb niets aan de banden omdat ze gewoon te hoog en te breed zijn .
om de 9j's komen 205.45.17 en om de 8j's 205.40.17.
randen worden ff netjes gemaakt en in zilver/grijs gespoten.
deksels ben ik nog niet over uit.
miss een gek kleurtje zoals oranje of rood oid..(met plastidip ofzo)
haha valt reuze mee hoor.heb onder mn 220 pk sterke g60 9j rondom gehad met 195.45.16.
niets aan het handje:D
eveneens onder mn vr6 en mn andere vr6..
niets aan het handje:D
eveneens onder mn vr6 en mn andere vr6..
Gaaf!
Wat voor een ET-waarde hebben die wielen?

et 22 achter en et 20 voor
komen tevens 1cm spoorverbreders achter.
komt dan dus uit op et 12(bij wijze van)
icm originele wielkast randen moet dat wel goed komen,en voor komen spacers in 5x120 van 5mm.
kleine kans dat alleen de achterkant een centimeter of anderhalf omhoog zal moeten....
komen tevens 1cm spoorverbreders achter.
komt dan dus uit op et 12(bij wijze van)
icm originele wielkast randen moet dat wel goed komen,en voor komen spacers in 5x120 van 5mm.
kleine kans dat alleen de achterkant een centimeter of anderhalf omhoog zal moeten....