Krikje....
Re: Krikje....
Iemand een link over het bericht in de vs of van forums waar dit ook bekend is?
Als dit een bekend probleem is dan kan ik dit als waarschuwing posten in het artikelen gedeelte.
Als dit een bekend probleem is dan kan ik dit als waarschuwing posten in het artikelen gedeelte.
-
Griffendahl
Je hebt toch geen link nodig om te zien dat die krikjes niet echt degelijk zijn... ??
Kan me herinneren dat er niets gebeurd was toen we mijn Sedan de velgen hadden verwisseld
.
Maar wou graag wat links, misschien dat er fotos in stonden..
Maar wou graag wat links, misschien dat er fotos in stonden..
-
Griffendahl
Dat krikje was daarna wel zo krom als een hoepelDaniël schreef:Kan me herinneren dat er niets gebeurd was toen we mijn Sedan de velgen hadden verwisseld.
Weet je meer dan mij
..
Maakt ook niet uit, vanaf nu laat ik hem mooi liggen waar die ligt
..
Even zoeken waar ze een goede verkopen, wil toch vaker me velgen er af halen om de boel goed schoon te maken..
Maakt ook niet uit, vanaf nu laat ik hem mooi liggen waar die ligt
Even zoeken waar ze een goede verkopen, wil toch vaker me velgen er af halen om de boel goed schoon te maken..
Heb gisteren even gemeten; de krik is 85mm hoog in zijn laagste stand. Dus als je auto nog zoveel grondspeling heeft, dan werkt dit.Griffendahl schreef:Wat is ruimschoots ?? Zoek ook nog een krik maar ben wel iets lager nog als 1,5" lager... Zeg maar het dubbele... +/- 70mm...
Voertuigen:
1999 BMW E46 328Ci TS2
1992 BMW E36 316i Verkocht
1987 Suzuki VS1400
1996 Suzuki LS650 Verkocht
1984 Kawasaki 305CSR RIP
Verloop cil.inhoud: 305cc > 650cc > 1400cc > 2800cc
Drie keer raden hoe groot zal mijn volgende motor zal worden...
1999 BMW E46 328Ci TS2
1992 BMW E36 316i Verkocht
1987 Suzuki VS1400
1996 Suzuki LS650 Verkocht
1984 Kawasaki 305CSR RIP
Verloop cil.inhoud: 305cc > 650cc > 1400cc > 2800cc
Drie keer raden hoe groot zal mijn volgende motor zal worden...