330CI executive J&C
Re: 330CI executive J&C
Zo heb gisteren het 5 stappenplan van mequiars gevolgt plus interieur met poorboys natural look. Aardig werkje maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.
Heb ook silvervisions gemonteerd. Is wel een priegelwerkje bij een FL, ik moest linksvoor de resevoir voor de ruitenwisservloeistof verwijderen. Maar vindt het wel mooier nu. Is trouwens ook wel weer een voordeel een facelift, je hoeft ze alleen voor te vervangen, zijkant, en achter is led.
Heb ook nog het slangetje voor de vlinderklep in de uitlaat lossgehaald, klink een stuk voller nu in de lage toeren.
Wil nu alleen nog een short-shift pook monteren, en volgende week wil ik de CDV van de koppeling verwijderen zodat het schakelen beter gaat.
Vindt het echt een tof forum, heb echt veel info hiervandaan gehaald.
Nieuwe foto`s toegevoegd.
P.S trekhaak gaat er nog af hoor

Heb ook silvervisions gemonteerd. Is wel een priegelwerkje bij een FL, ik moest linksvoor de resevoir voor de ruitenwisservloeistof verwijderen. Maar vindt het wel mooier nu. Is trouwens ook wel weer een voordeel een facelift, je hoeft ze alleen voor te vervangen, zijkant, en achter is led.
Heb ook nog het slangetje voor de vlinderklep in de uitlaat lossgehaald, klink een stuk voller nu in de lage toeren.
Wil nu alleen nog een short-shift pook monteren, en volgende week wil ik de CDV van de koppeling verwijderen zodat het schakelen beter gaat.
Vindt het echt een tof forum, heb echt veel info hiervandaan gehaald.
Nieuwe foto`s toegevoegd.
P.S trekhaak gaat er nog af hoor

Laatst gewijzigd door jos82 op 12 aug 2009, 06:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Netjes Jos 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dank je wel hoor.
.
Smaken verschillen, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar een handbak. SMG lijkt me wel weer heel gaaf.
Wil wel snel die CDV van de koppeling eruit hebben. Ik heb de auto nu een dikke maand, maar heb nog steeds moeite met snel opschakelen van 1 naar 2. Ook vanuit stilstand optrekken is nog een beetje vreemd. Ik heb continu een slippende koppeling.
Maar na wat ik hier gelezen heb, ben je na het verwijderen van de CDV hier allemaal vanaf.
.
raoul1980 schreef:erg mooie bak..jmmr geen automaat...

Smaken verschillen, maar mijn voorkeur gaat toch echt naar een handbak. SMG lijkt me wel weer heel gaaf.
Wil wel snel die CDV van de koppeling eruit hebben. Ik heb de auto nu een dikke maand, maar heb nog steeds moeite met snel opschakelen van 1 naar 2. Ook vanuit stilstand optrekken is nog een beetje vreemd. Ik heb continu een slippende koppeling.
Maar na wat ik hier gelezen heb, ben je na het verwijderen van de CDV hier allemaal vanaf.
mooie wagen zeg veel plezier ermee 

Bmwede, Brute diesel heb je hoor 260 pk. :~
Ik denk niet dat ik je bij kan houden.
Alexniem, Die van jou mag er ook zeker zijn hoor. Mooie velgen ook.

Alexniem, Die van jou mag er ook zeker zijn hoor. Mooie velgen ook.
Mooie coupé, zonder trekhaak zou hem inderdaad beter staan!
Ken de "grom" interface niet maar als ik jouw was zou ik ook eens kijken naar de Intravee, werkt super.jos82 schreef:Valt mee ja vindt het niet heel goedkoop, maar ik had prijzen gezien van rond de 700-900 Euro, maar dat is dan compleet waarschijnlijk.
Zal de knipperlichtjes doen, en dan op het gemakie verder kijken. En zo`n grom audio usb ding lijkt me ook wel wat trouwens, mis Mp3 toch wel een beetje nu.
Mooie auto trouwens!!!
Dank je wel mannen.
Heb de splashscreen van de 16:9 aangepast. Deze is het geworden.

Zal nog eens een foto maken hoe het er in het echt uit ziet. Deze heb ik van x5world gehaald, ga nog proberen om zelf een mooie custumbuild te maken.
Zanti,
Ik heb het forum eens nagezocht over de intravee of de dension. Maar zo als ik het zie heb je er pas echt voordeel mee als je een I-pod hebt. Misschien zie ik het fout hoor.
De grom audio is dan een stuk goedkoper. ( rond de 100 E ) . Met deze heb je ook stuurbediening, en tekstweergave. Nadeel van de grom is dat je niet door de folders kan scrollen.
Heb de splashscreen van de 16:9 aangepast. Deze is het geworden.

Zal nog eens een foto maken hoe het er in het echt uit ziet. Deze heb ik van x5world gehaald, ga nog proberen om zelf een mooie custumbuild te maken.
Zanti,
Ik heb het forum eens nagezocht over de intravee of de dension. Maar zo als ik het zie heb je er pas echt voordeel mee als je een I-pod hebt. Misschien zie ik het fout hoor.

De grom audio is dan een stuk goedkoper. ( rond de 100 E ) . Met deze heb je ook stuurbediening, en tekstweergave. Nadeel van de grom is dat je niet door de folders kan scrollen.
Laatst gewijzigd door jos82 op 14 aug 2009, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
bij mp3 denk ik eigenlijk ook gelijk aan een Ipod (maar dat zal mijn "apple blindheid" zijn, bij een PC denk ik weer aan een Imac), sorry.
Maar gezien jouw 16:9 scherm is de Intravee samen met een Ipod (heb je vast nog wel ergens liggen) in mijn ogen wel de meest complete oplossing, maar zeker niet de goedkoopste.
Ik zou zeggen vraag en kijk eens rond op o.a. dit forum voor je tot aanschaf over gaat.
succes met jouw mooie bolide.
Maar gezien jouw 16:9 scherm is de Intravee samen met een Ipod (heb je vast nog wel ergens liggen) in mijn ogen wel de meest complete oplossing, maar zeker niet de goedkoopste.
Ik zou zeggen vraag en kijk eens rond op o.a. dit forum voor je tot aanschaf over gaat.
succes met jouw mooie bolide.
Zanti,
Ik heb zeker nog niet beslist hoor. Een I-pod heb ik niet, maar ja die is niet zo gek duur.
( Mooi cadeautje voor mijn vriendin
). Zal nog eens goed informatie opdoen. Belangrijkste vind ik dat ik mp3 kan afspelen, met goede kwaliteit.
Ik heb zeker nog niet beslist hoor. Een I-pod heb ik niet, maar ja die is niet zo gek duur.
( Mooi cadeautje voor mijn vriendin