Mijn auto is gestolen
Re: Mijn auto is gestolen
Veel sterkte toegewenst, dit is mooi zuur!
Ondanks dat er nu iets heel moois op de oprit staat, waarom hebben ze die niet mee genomen? Niet raar bedoeld .. Want hoe wisten ze dat de sleutels in de andere auto lag?
Ondanks dat er nu iets heel moois op de oprit staat, waarom hebben ze die niet mee genomen? Niet raar bedoeld .. Want hoe wisten ze dat de sleutels in de andere auto lag?
Hoop dat alles goed komt. Houd ons op de hoogte!
Ik hoop wel dat ze die U#$Y(#$ pakken die jou wagen heeft gejat!!!
Succes ermee! en laat je vooral niet naaien door de verzekering!
Succes ermee! en laat je vooral niet naaien door de verzekering!
Increase the Peace!
WAT EEN F*CKZOOI.
Ik wil je niet ongerust maken maar de kans dat de auto al t.h.v Polen of in die richting rijdt is erg groot.
FIJN HE!?? OPEN GRENZEN?? :r (|
Ik wil je niet ongerust maken maar de kans dat de auto al t.h.v Polen of in die richting rijdt is erg groot.

FIJN HE!?? OPEN GRENZEN?? :r (|
- jklaverstijn
Geen echte bijzonderheden anders dan ik hiervoor al aangaf. En natuurlijk de helderwitte Umnitza's. Die zie je minder vaak.
- Jan.
- Jan.
De e46 op de foto is inmiddels (noodgedwongen, diefstal) vervangen door een E61 535D met M pakket, pano dak, automaat, ...
tja, waarschijnlijk is het gewoon stom toeval dat ze die sleutel gevonden hebben, das het zure.......
ik slaap echt bovenop mn sleutel......... :z , zal je net zien.... 1 keer vergeten en auto pleite.
veel succes en we houden een oogje in het zeil
ik slaap echt bovenop mn sleutel......... :z , zal je net zien.... 1 keer vergeten en auto pleite.
veel succes en we houden een oogje in het zeil
BMW is a pleasure that you never can measure
Als ze je Bimmer echt willen hebben dan komen rustig je slaapkamer binnen... 

Wat verschrikkelijk zeg!!
Sterkte...

Sterkte...
dan kunnen ze ook wel meteen op je aflopen als je de auto uitstapt... ik denk dat het wel wat meevalt, en ik neem mooi de sleutel mee de slaapkamer inbeest23 schreef:Als ze je Bimmer echt willen hebben dan komen rustig je slaapkamer binnen...