Harm: 330D 2000. p27: Deze week in Autoweek!
-
Arnie Executive
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 21 apr 2009, 15:14
Re: Harm: 320D 1998
Kijk nou, nog een citrofiel die overstapt op BMW. Ik heb ook een sterk gevoel voor beide merken, heb voor deze BMW altijd AX GTI, Saxo VTS en Peugeot 106 Rally gereden.
Re: Harm: 320D 1998
danku
Het valt me wel op hoeveel e46's er rondrijden. Gisteren tijdens een toerritje in de Hoeksche Waard vlogen ze me overal om de oren, en ik heb zelfs 2 exemplaren in dezelfde kleur gezien.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: Harm: 320D 1998
En dan nóg kunnen de sedans niet voor de Tourings uitblijven in de poll (h)330dM schreef:Totaal gebouwd: 1.675.000 sedans; 445.000 tourings; 442.000 Coupe's; 221.000 compacts
Re: Harm: 320D 1998
Vandaag maar eens bij de BMW-dealert geweest en zo'n leuk rollobakje besteld. Voor 32 euro vind ik dat nog wel de moeite. Ook een nieuwe pookhoes gekocht voor 20 euro, die hadden ze zomaar op voorraad en de mijne had 2 gaatjes.
Re: Harm: 320D 1998
Zo'n rollobakje is idd wel de moeite waard, staat meteen een stuk netter vind ik. 
Re: Harm: 320D 1998
Dat vond ik nou ook, en 32 euro vind ik dan niet eens zo erg duur
Een mattenset vond ik met 49 euro dan weer wel te duur, zeker omdat m'n huidige matten alleen maar los liggen.
-
Griffendahl
Re: Harm: 320D 1998
Mijn matten liggen niet los hoor... ?? Lijkt mij ook best gevaarlijk... Voor je het weet schuift zo'n ding op onder je rem-/gaspedaal...
Re: Harm: 320D 1998
Nou bij mijn matten zijn die klemmen verdwenen. Gelukkig kan de bestuurdersmat door het staande gaspedaal niet echt gevaarlijk naar voren schuiven, het is hooguit irritant.
Gisteren heb ik de BMW maar eens goed laten poetsen door een semi-professioneel poetsmaatje
Na een aantal keer polijsten en waxen is er toch wel weer een heel erg mooie auto onder alle swirls en hologrammen vandaan gekomen. Er was toevallig ook een spotrepairder aanwezig (die zelf een 330i coupe bleek te hebben), dus die heeft 2 erg lelijke beschadigingen (gratis) een stuk minder zichtbaar gemaakt.
Ik stond versteld van het resultaat, foto's pleur ik hier nog wel neer.
Gisteren heb ik de BMW maar eens goed laten poetsen door een semi-professioneel poetsmaatje
Ik stond versteld van het resultaat, foto's pleur ik hier nog wel neer.
Re: Harm: 320D 1998
En dan de foto's!
Zo zag het er eerst uit:



En zo na de poetsbeurt:













Zo zag het er eerst uit:



En zo na de poetsbeurt:













- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: Harm: 320D 1998
Poeh, dik voor mekaar weer!
Re: Harm: 320D 1998
Dat ziet er netjes uit man! 
Re: Harm: 320D 1998
Tja je bent er een dagje mee zoet, maar het resultaat is wel geweldig
De velgen zijn ook mooi schoon geworden. Het wondermiddel daaroor: Dasty, ontvetter van de Wibra...
-
Ome Cied
Re: Harm: 320D 1998
+1 kan dit alleen maar bevestigen, echt fijn spul zeg!Harm78 schreef:Het wondermiddel daaroor: Dasty, ontvetter van de Wibra...
Re: Harm: 320D 1998 29 april: poetsdag!
En het schijnt nog goed te werken op je fornuis ook, maar aangezien zo'n fles toch al gauw 2 euro kost vind ik dat zonde van het geld 
Intussen begin ik me wat meer te storen aan het dipje in de trekkracht bij 2250 (ofzo) toeren, wat als ik het forum goed heb gelezen betekent dat de LMM niet helemaal lekker meer is.
Wat kost zoiets? Zou een niet-dealer (maar specialist) als Swinkels Automotive dit kunnen (met inleren enzo)?
En: stel dat ik zelf zo'n LMM aanschaf en monteer (zo moeilijk kan dat niet zijn), is de elektronica dan zo over de zeik dat ik niet eens meer naar de dealer kan rijden om 'm in te leren?
Intussen begin ik me wat meer te storen aan het dipje in de trekkracht bij 2250 (ofzo) toeren, wat als ik het forum goed heb gelezen betekent dat de LMM niet helemaal lekker meer is.
Wat kost zoiets? Zou een niet-dealer (maar specialist) als Swinkels Automotive dit kunnen (met inleren enzo)?
En: stel dat ik zelf zo'n LMM aanschaf en monteer (zo moeilijk kan dat niet zijn), is de elektronica dan zo over de zeik dat ik niet eens meer naar de dealer kan rijden om 'm in te leren?

