alvast veel rijplezier en veilige km's gewenst
Dat gaat toch niet :? of kun je het binnenwerk overzetten oid?Washdown schreef:ik wil me xenon lampen overzetten van me sedan
Xenon overzetten is prima te doen inderdaad! Alleen even je voorzetglas overzetten, das alles. Zolang het maar een pre-facelift koplamp is, is het goed.Washdown schreef:@ShirM3: Dankje, dat komt helemaal goed ;D
@Robbel: Hmm ik zag op e46 fanatics dat het wel mogelijk is en ik heb hier ook ooit eens iets gelezen erover. Inderdaad het koplampglas en frame overzettenIk weet zelf niet zeker maar dat ga ik meteen doen als ik me QP in me bezit heb
Is dat zo Joop? Wat is het merkbare verschil daarin, buiten het verschil in vermogen? Soeplesse/klank? :?Joop schreef:Ziet er goed uit die 325Ci...
...het 2,5L blokje ga je zeker waarderen. Loopt eigenlijk nog mooier dan die van de 330Ci.
Ah dan heb ik toch een goede keus gemaakt voor mezelf , zat nog te twijfelen tussen de 330ci en de 325ci.Joop schreef:Ziet er goed uit die 325Ci...
...het 2,5L blokje ga je zeker waarderen. Loopt eigenlijk nog mooier dan die van de 330Ci.