Pagina 2 van 2
Re: Ervaring met vervangen navigatiesysteem door iets modern
Geplaatst: 31 dec 2017, 16:25
door Bart70
Ik hoop het, jammer dat het systeem al zo snel mankementen heeft, hopelijk zegt het niets over de kwaliteit.
Re: Ervaring met vervangen navigatiesysteem door iets modern
Geplaatst: 01 jan 2018, 20:18
door Robin
Bart70 schreef:Ik hoop het, jammer dat het systeem al zo snel mankementen heeft, hopelijk zegt het niets over de kwaliteit.
Heb de afgelopen anderhalve week heen er weer gemaild maar ze houden voet bij stuk, in de retour voorwaarden van een defecte unit staat namelijk het volgende:
0 tot 60 dagen
100% van aankoop bedrag terug
60 dagen tot 1 jaar
80% van het aankoopbedrag terug, of een gereviseerde unit.
1 jaar tot 2 jaar
60% van het aankoopbedrag terug, of een gereviseerde unit.
Ik ben uiteraard blijven hameren op het feit dat dit niet volgens Europese wetgeving is, waarop ik onder anderen te horen kreeg dat ze klanten in veel verschillende landen hebben, en dus niet overal rekening mee kunnen houden.
Tot op heden eigenlijk goede ervaringen met Eonon gehad en de kwaliteit valt me ook écht niet tegen, denk dat dit gewoon pech is geweest gezien vrienden nooit last van hun unit hebben gehad. Het ziet er allemaal degelijk uit en alles zit netjes verpakt. Daarbij krijg ik voor 100 euro extra nu ook de meest recente en uitgebreide versie van het model voor de E39, dus heb er eerlijk gezegd niet eens zo heel veel problemen mee. Komt ook omdat ik nu al twee weken zonder bluetooth in m'n auto zit en het is toch wel lekker dat je bijvoorbeeld gewoon je eigen muziek kunt luisteren tijdens het rijden en je telefoon handsfree aan kunt nemen.