Internationale ienieminimeet
Re: Internationale ienieminimeet
Leuk die foto's allemaal... Maar om nu even tot de kern van de zaak te komen, hoe was de espresso...
??

:z Poe poe... ben weer bijgekomen! Hele nacht niet geslapen van de cafeïne!
Was prima dagje! Eerst lekker in Farl zijn slipstream over de NL wegen gezoefd (totdat hij gas gaf
) om vervoglens in de Heimat een lullige 100 km/h te mogen :r
Lekkere koffie (moesten zelf wat voor bij de koffie meenemen :? maar ok) en vervolgens op stap gegaan voor een leuke shoot. Het weer was inmiddels omgeslagen van een heerlijk zonnig, naar een aangenaam plensen, dus ideaal voor mooie pics
De drie dames op een rij:

En natuurlijk ook vanuit een ander 'perspectief'

Niet te vergeten de dikke billen

Zoals het oud Hollandsche gezegde luidt: "beter een möln op het dak dan de bak in de drek":

Om de woorden van Farl te gebruiken: "ik snapte al niet waarom al die mensen aan het kijken waren..."

Bleek dat ik een coole nieuwe functie heb: een HUD:

en de inhoud van dit profiel is netjes op mijn motorkap beland... bedankt!

en in plaats van: "bedankt jongens voor het duwen en sorry voor het besmeren van je motorkap" krijg je dit:

Al met al een heerlijk dagje uit! Was erg gezellig... Thnx Peter, Björn en Bianca!
Was prima dagje! Eerst lekker in Farl zijn slipstream over de NL wegen gezoefd (totdat hij gas gaf

Lekkere koffie (moesten zelf wat voor bij de koffie meenemen :? maar ok) en vervolgens op stap gegaan voor een leuke shoot. Het weer was inmiddels omgeslagen van een heerlijk zonnig, naar een aangenaam plensen, dus ideaal voor mooie pics

De drie dames op een rij:

En natuurlijk ook vanuit een ander 'perspectief'

Niet te vergeten de dikke billen

Zoals het oud Hollandsche gezegde luidt: "beter een möln op het dak dan de bak in de drek":

Om de woorden van Farl te gebruiken: "ik snapte al niet waarom al die mensen aan het kijken waren..."

Bleek dat ik een coole nieuwe functie heb: een HUD:

en de inhoud van dit profiel is netjes op mijn motorkap beland... bedankt!

en in plaats van: "bedankt jongens voor het duwen en sorry voor het besmeren van je motorkap" krijg je dit:

Al met al een heerlijk dagje uit! Was erg gezellig... Thnx Peter, Björn en Bianca!

Erg mooie foto's heren

En idd 'die blauwe' staat nu erg mooi op d'r pootjes!

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Had dit topic helemaal over het hoofd gezien, maar super mini meeting zeg! 
Doet me weer denken aan de mini meetings in Zuidwolde en in de Alpen, echt leuk is dat!
Zeer mooie foto´s ook, met 3 pracht E46´ers! Vooral de verlaging van Bjorn vind ik HEEL erg mooi!
.

Doet me weer denken aan de mini meetings in Zuidwolde en in de Alpen, echt leuk is dat!

Zeer mooie foto´s ook, met 3 pracht E46´ers! Vooral de verlaging van Bjorn vind ik HEEL erg mooi!

Leuke shoot heren...
...volgens mij had ik al eens verteld dat een auto niet op het gras hoort te staan voor een shoot...
...wie niet luisteren wil moet maar voelen

...volgens mij had ik al eens verteld dat een auto niet op het gras hoort te staan voor een shoot...
...wie niet luisteren wil moet maar voelen

BMW - Maßstab für Fahrspaß
Waarom niet op het gras? kan ook mooie effectjes geven!? Verder heb ik zo'n idee dat ze er alleen maar de grootste lol om hebben gehad daar 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nee, die moet drukkenJoop schreef:...wie niet luisteren wil moet maar voelen![]()

Ik heb Farl anders niet zien drukken 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Omdat wij (ik) hem had gedirigeert naar die plek.
dan krijg je leuke foto's:

dan krijg je leuke foto's:
Daar had ik zo mijn mannetjes voor. :>Robbel schreef:Ik heb Farl anders niet zien drukken
- Spoiler: Laat zien
haha, jaja, op die fiets
Mooi plaatje idd dit, zeker als je die platgereden molshopen een beetje weg sjopt
Mooi plaatje idd dit, zeker als je die platgereden molshopen een beetje weg sjopt

- Edit:
- Wat was trouwens de bedoeling op foto #1?? wilden ze je daar nou gewoon de afgrond in duwen Farl?

Ja, schandalig hè?!Robbel schreef:Wat was trouwens de bedoeling op foto #1?? wilden ze je daar nou gewoon de afgrond in duwen Farl?