Ik denk dat ik weet welke jij bedoelt, daar zou ik nog geen sleutelhanger willen kopenShirM3 schreef:
voor zover ik weet was dat alleen in amerika
in europa werd deze kleur vanaf eind 2003/ 2004 verkocht.
trouwens....ik zag laatst bij een site(zal m maar niet noemen) ook deze kleur te koop,die is vanaf 2001
en dat kan al helemaal niet :?
ff voorstellen
Re: ff voorstellen
Kwam die trouwens niet uit 2000 ?
In Duitsland kom je ze wel tegen in deze kleur bouwjaar 2001 / 2002 ...is dit dan ook niet origineel ?
In Duitsland kom je ze wel tegen in deze kleur bouwjaar 2001 / 2002 ...is dit dan ook niet origineel ?
welke bedoel je? die van die site?DvK schreef:Kwam die trouwens niet uit 2000 ?
bij echte duitse bmw dealers? noujah kan zijn dat ze nog weleens worden overgespoten..maar dan is hij niet origineel, dan staat tie wel op papier als kleur..maar aan framenummer is dan te zien dat hij niet origineel is. kunnen ze zo zien in de computer.In Duitsland kom je ze wel tegen in deze kleur bouwjaar 2001 / 2002 ...is dit dan ook niet origineel ?
op verzoek vandaag even snel een piccie geschoten met csl velgen

sorry voor klote kwaliteit..komt door photobucket (|
BMW/// is a girl's best friend <3
Welkom Shirley,
Prachtige
3 weer, mooie sportieve kleur, interieur twijfel ik nog over i.c.m. de kleur, denk dat zwart ook mooi had gestaan. Maar..... eerst maar eens de interieur pics afwachten. Veel plezier hier op het forum.
Begrijp nog steeds niet de stormachtige ontwikkeling van
3 hier op het forum, ondanks of dankzij de kredietcrisis 
Prachtige
Begrijp nog steeds niet de stormachtige ontwikkeling van
Hoi Zeur,
Leuk je hier tegen te komen met je mooie
3 op dit forum.
Ik volg dit forum al vanaf eind december 2008 en vind het best leuk, ik kijk bijna elke dag wel even rond.
Tja nu kan ik er ook niet meer omheen om mezelf voor te stellen, dus dat ga ik dit weekend ook maar even doen.
Nou groetjes van mij , knuffies en tot vrooommm
xxx je Vader oftewel de a4racer
Leuk je hier tegen te komen met je mooie
Ik volg dit forum al vanaf eind december 2008 en vind het best leuk, ik kijk bijna elke dag wel even rond.
Tja nu kan ik er ook niet meer omheen om mezelf voor te stellen, dus dat ga ik dit weekend ook maar even doen.
Ja, kom op paps en ga niet zeggen dat je in een Audi rijdt hè 
Wekom Shirley,
Super stoere M3 heb je zeg!! :~
Super stoere M3 heb je zeg!! :~
Ik meen dat de A4 in zuid-holland wel eens als racebaan gebruikt kan worden (ik gebruik hem daar tenminste wel eens voor
). Vandaar de naamkeuze vermoed ik?!?
nee nee, geen audi maar ook geem M3BoMeWm schreef:Ja, kom op paps en ga niet zeggen dat je in een Audi rijdt hè
ik rij een 318 td compact en die bevalt me prima
Nou er zijn stukjes bij die ik soms wel als zodanig gebruik als ik daar snachts rijPIR3lly schreef:Ik meen dat de A4 in zuid-holland wel eens als racebaan gebruikt kan worden (ik gebruik hem daar tenminste wel eens voor). Vandaar de naamkeuze vermoed ik?!?
Welkom hier en laat eens wat zien van je auto
Vinden we leuk 
- marcovandaar
welkom hier! eidnelijk deze kleur op het forum :~
Je hebt een hele mooie m3 ! en de csl velgen zijn natuurlijk gewelidg
Ik hoop je tegen te komen op meetings en deze prachtige m in eht echt te bewonderen

Je hebt een hele mooie m3 ! en de csl velgen zijn natuurlijk gewelidg
Ik hoop je tegen te komen op meetings en deze prachtige m in eht echt te bewonderen
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
tis indd een hele aparte combinatie bij elkaar van kleuren, en dat maakt het toch weer apart vind ik... hou wel van aparte dingen 8P , heb nog niet echt uitgebreide pics ervan,morgen even wat bij maken :> dus helaas moet je het even hiermee doenBoMeWm schreef:Welkom Shirley,
Prachtige3 weer, mooie sportieve kleur, interieur twijfel ik nog over i.c.m. de kleur, denk dat zwart ook mooi had gestaan. Maar..... eerst maar eens de interieur pics afwachten. Veel plezier hier op het forum.
Begrijp nog steeds niet de stormachtige ontwikkeling van3 hier op het forum, ondanks of dankzij de kredietcrisis

bedankt voor je lieve berichtjea4racer schreef:Hoi Zeur,
Leuk je hier tegen te komen met je mooie3 op dit forum.
helemaal mee eens..... laat eens wat zien ;DBoMeWm schreef:Welkom hier en laat eens wat zien van je autoVinden we leuk
jullie maken me nog verlegen hier zegmarcovandaar schreef:welkom hier! eidnelijk deze kleur op het forum :~![]()
![]()
Je hebt een hele mooie m3 ! en de csl velgen zijn natuurlijk gewelidg![]()
Ik hoop je tegen te komen op meetings en deze prachtige m in eht echt te bewonderen![]()
nogmaals allemaal bedankt voor de leuke reacties, waardeer ik enorm..
en meeting moet wel goed komen... wil ook graag naar die van edje.. edit: wel gehad dus een reactie (zelf te laat geweest met kijken)
Laatst gewijzigd door ShirM3 op 06 mar 2009, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.