Die Audio-System setjes passen 100% in de originele uitsparingen.PATRON schreef:zijn die Audiosystem boxen pasklaar?
Bukko's eindresultaat audio inbouw.
- Grunnbimmer
Re: Bukko's eindresultaat audio inbouw.
- Dutch Delight
Leuke sound-update
De afwerking daarintegen vindt ik echt minder, maar das imo

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
- largeproject
- Contacteer:
Fabian79 schreef:De standaard speakers doen wonderen als je ze goed versterkt.
Mits je maar goed versterk, dat is echt belangrijk!!
Maar als ze der al 9 jaar inzitten,believe me,dan is het beste er wel af,met of zonder versterkers.

Ik ga voor focal(KP3 en utopia) met audison.

Helaas vergt dat ook een beter ophanging,dat ga je niet krijgen met die adapatorringen.

Nee hoor,die ligt gewoon vastrickk schreef:Ik heb vandaag een Audio System X--ion setje ingebouwd en ik kan idd beamen dat de standaard (business cd) versterker nergens over gaat.![]()
Dus ook maar door voor een Blaupunkt PNP of IsoAmp... maarre.. bukko: ligt jouw amp nou los??

Dat zou wel eens kunnen gebeuren ja ;(BoMeWm schreef:Keurig!! maar.... schopt de achterpassagier die pioneer niet aan gort met evt. maatje 44
Maar ik heb eigenlijk bijna nooit passagiers achterin zitten,zoveel rijd ik er niet mee.
En als er iemand achterin gaat zitten,dan maar aan de andere kant

Das ieder zijn eigen smaak,en ik vind 't wel lekker dat alles niet in 't zicht ligt.Dutch Delight schreef:Leuke sound-updateDe afwerking daarintegen vindt ik echt minder, maar das imo
Ik kan 'm niet helemaal meer laten zakken,maar hij staat nu precies goed en ik heb nog 1 cm speling om te zakken.bjornc schreef:Netjes hoor!
Kan je de bestuurderstoel nog wel helemaal laten zakken?
Of krijg je dan een platte woofer?
So......,no problem

De Rainbow set die ik erin heb zitten past ook 100%Grunnbimmer schreef:Die Audio-System setjes passen 100% in de originele uitsparingen.PATRON schreef:zijn die Audiosystem boxen pasklaar?

Maar als ze der al 9 jaar inzitten,believe me,dan is het beste er wel af,met of zonder versterkers.![]()
Ik ga voor focal(KP3 en utopia) met audison.![]()
Helaas vergt dat ook een beter ophanging,dat ga je niet krijgen met die adapatorringen.
Yep das ook waar. Goede keuze trouwens qua speakers, das mooi spul.

Ik zat zelf te denken om de speakers te updaten (heb me tweetertjes om zeep geholpen) naar DLS Ultimate UR6i
of Focal K2 power 165KP.
Ik twijfel nog en wacht dus nog even, maar deze update gaat cker plaats vinden. (dit is nu echt helemaal niks zo.)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Jammer dat de stoel niet meer 100% in diepte is te verstellen.
Anders was die subwoofer misschien ook wel iets voor mij geweest.
zijn er uberhaupt subwoofers die onder de zitting passen als die in de diepste stand staat?
zijn er uberhaupt subwoofers die onder de zitting passen als die in de diepste stand staat?
Ik durf 't niet te zeggen Bjornc,vond de mijne al plat x|bjornc schreef:Jammer dat de stoel niet meer 100% in diepte is te verstellen.
Bukko,, Die Bluetooth afstand, is die voor de blauwpunkt versterker of ???
Aangezien je via de bmw nav (Equalizer) niet echt veel in te stellen hebt,, kan je de bass en de rest wel goed regelen met de versterker( wat zijn de opties ) of zijn je opties ook hierop beperkt??
Aangezien je via de bmw nav (Equalizer) niet echt veel in te stellen hebt,, kan je de bass en de rest wel goed regelen met de versterker( wat zijn de opties ) of zijn je opties ook hierop beperkt??
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
De afstandsbediening is voor de Pioneer woofer,wilde 'm eerst zonder afstandsbediening inbouwen maar dan krijg je minder bass uit de woofer :?firenza schreef:Bukko,, Die Bluetooth afstand, is die voor de blauwpunkt versterker of ???
Voor de rest is er qua afstellen via de 16:9 navi niet zoveel te bereiken,je kan de bass wel een beetje afstellen maar dat is nihiel.
Vandaar de blaupunkt versterker+de woofer,dan heb je wel een optimaal af te stellen geluid.
Dus m'n opties zijn eigenlijk niet beperkt,je kunt nu alles afstellen naar eigen wens

En het aansluiten van de versterker he, moet je ook een remote kabel vastmaken? of zit dat automatisch ingebouwd in dat kabelboom zeg maar.. ?

Topic verplaatst naar Showroom
Moderatoropmerking farl