Ik ga zo'n Hunter diagnose ook maar eens proberen. Ik heb ook trillingen tussen de 100 - 120 km/u.
Je ziet het ook goed aan de hoofdsteun van de passagiersstoel.
Ik zag dat er in A'dam en bedrijfje zit die zo'n ding heeft. 20 euro per wiel vragen ze.
styling 128
Re: styling 128 auto hobbelt trilt
Klopt, ben ik ook geweest, heb dezelfde trilling, na het balanceren stukken beter geworden maar nog niet 100% weg, de velgen zijn ook gericht. Ik heb toch het vermoeden dat het in de banden zit maar zeker weten doe ik het pas na nieuwe velgen en banden, als het dan nog aanwezig is wordt het verder zoeken, kan trouwens van alles zijn, rubbers, hardyschijf, cardanas, koppelomvormer......
Draagarmrubbers zijn al vervangen bij mij maar had totaal geen effect.
Draagarmrubbers zijn al vervangen bij mij maar had totaal geen effect.
- lekkerwijf1
Ik weet niet hoe ik er bij kom maar ik dacht dat je ze nieuw gekocht had. Probleem gevonden in ieder geval
-
rubbere ronnie
Ik denk dat we maar moeten accepteren dat onze auto's erg gevoelig zijn voor trillingen in dat gebied.
Je komt het zo verschrikkelijk veel tegen als je gaat zoeken op het net.
Maar een echte oplossing lijkt er niet te zijn.
En uiteraard kan je er duizende euro's aan besteden, maar schijnbaar is dat nog geen garantie dat je het dan vindt.
Je komt het zo verschrikkelijk veel tegen als je gaat zoeken op het net.
Maar een echte oplossing lijkt er niet te zijn.
En uiteraard kan je er duizende euro's aan besteden, maar schijnbaar is dat nog geen garantie dat je het dan vindt.
welke velgen ga je waarschijnlijk verkopen in januari bart70