De monteurs zijn gelijkwaardig opgeleid, de service is soms gelijk, zo niet soms nog beter bij de universele garages.
De prijs, daar zit enorm veel verschil in, dat kan soms wel oplopen tot € 50,00 per werk uur!!
Maar u kiest voor de dealer, wat wij vaak de stealers noemen.
Ik zelf ga echt in uiterste nood naar de dealer, en dan enkel voor een onderdeel waar ik enorm veel haast mee heb. Echt niet voor een reparatie, want dat doe ik zelf, en kan ik het helaas niet zelf uitvoeren, door dat mijn gezondheid dit soms niet toelaat, dan ga ik echt naar een universele garage, en echt nooit van mijn leven naar de dealer.
Maar ik ken de garagehouder natuurlijk, dat is een goede vriend van mij.
Maar die heb ik natuurlijk ook eerst moeten leren kennen.
En, van het een komt het ander.
Nu moet ik wel echt erbij vertellen, de BMW/Mini dealer bij ons in de omgeving, dat is volgens mij wel een van de beste dealers van Nederland, en ook met zijn prijzen!
Ik heb daar ooit eens een keer mijn BMW laten uitlezen, terwijl ik op diverse BMW fora had gelezen, dat de meeste dealers daar soms meer dan € 100,00 voor vroegen.
Deze dealer vroeg een erg net bedrag, en dat bedroeg slechts € 38,00 !!
En een lekkere kop koffie erbij zelfs, met een lekkere koek.
De vriendelijkheid is daar gewoon standaard, en de service is daar geweldig.

Deze dealer is gevestigd in Roosendaal ( N-Br. ) en heet Zwartepoorte, en heeft ook een vestiging in Goes ( Zeeland ).
Maar toch ga ik dan nog bij de universele garage, waarvan de eigenaar een goede vriend is, en die gun je toch ook wat.
In elk geval, ik hoop dat het probleem opgelost word, dan is dat een hele grote zorg minder voor u.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Ad