E39 Touring 530D zwart
Re: Nieuwe aanwinst 530D
Mooie combinatie van kleur, interieur en wielen. Ik vind hem mooier dan de vorige. De dakrails staan hem ook beter dan bij de vorige. Laat je ze er nu op zitten ? 

Dakrails blijft een twijfelpuntje.. Maar voorlopig laat ik ze er maar ff nog op haha.
Heb nog niet veel dingen die ik wil veranderen. Ja het leer een keer weer helemaal netjes maken..
Heb nog niet veel dingen die ik wil veranderen. Ja het leer een keer weer helemaal netjes maken..
Hmm eerste 'probleempje' tegengekomen.. M'n tankklep gaat niet meer open terwijl de auto gewoon open is.. Iemand idee? Moet toch af en toe eens getankt worden..
- GreyCooperS
- Contacteer:
mijn auto ontgrendeld de eerste keer alleen de bestuurders deur..rest blijft op slot...nog een keer op "open" klikken op de sleutel of op de knop on de middenconsole voor het uitstappen...
Als alles open is en de vergrendeling werkt niet meer, zit er achter de bekleding een fel groen trek koordje waarmee je het tankdopje handmatig kunt ontgrendelen
Als alles open is en de vergrendeling werkt niet meer, zit er achter de bekleding een fel groen trek koordje waarmee je het tankdopje handmatig kunt ontgrendelen
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Hmm zal het eens gaan checken. Alvast bedankt!
Zo vandaag de auto voor APK en grote beurt weggebracht. Heb een Renault Clio als gratis vervang auto meegekregen.. Nu weet ik weer waarom ik BMW rijd.. Haha!
Hoop dat er weinig verder aan is. Uitlijnen is wel ff nodig en de aanjager nakijken. Die deed maar te weinig zijn best naar m'n zin.
Hoop dat er weinig verder aan is. Uitlijnen is wel ff nodig en de aanjager nakijken. Die deed maar te weinig zijn best naar m'n zin.
Vandaag hem pas op mogen halen.. Gelukkig duurde het zolang doordat er nieuwe remklauwen geleverd moesten worden.
Verder helemaal top! Kan er weer mooi een jaartje tegen aan
Verder helemaal top! Kan er weer mooi een jaartje tegen aan

Kijk, goede berichten
Kunnen we deze nog bewonderen op een van de meetings/events ?

Kunnen we deze nog bewonderen op een van de meetings/events ?
Ja ben het misschien wel van plan. Moet even kijken hoe het gaat lopen. Krijgen namelijk in april sleutels van ons nieuwe huis, dan zal het klussen worden.
Nou daar staat tie dan.. Kom rustig terug van het werk gereden.. Plots stopt alles ermee zonder enige aanleiding.
Alle lampjes gaan branden en heb hem met wat moeite nog aan de kant kunnen zetten. Even laten staan en toen nog een proberen te starten.. Helaas wou tie niet mee doen. Accu is pas nieuw dus dat is het probleem niet.
Mijn vaste garage maar gebeld en die heeft hem weggesleept.. Nu maar afwachten

Alle lampjes gaan branden en heb hem met wat moeite nog aan de kant kunnen zetten. Even laten staan en toen nog een proberen te starten.. Helaas wou tie niet mee doen. Accu is pas nieuw dus dat is het probleem niet.
Mijn vaste garage maar gebeld en die heeft hem weggesleept.. Nu maar afwachten

Hoop het ook niet.. Morgen hoor ik meer.
Was een nieuwe monteur die hoopte dat het niet de distributieriem was. Ik zei dat tie maar ff ver uit de buurt van de auto moest blijven.. Met zen riem
Was een nieuwe monteur die hoopte dat het niet de distributieriem was. Ik zei dat tie maar ff ver uit de buurt van de auto moest blijven.. Met zen riem

haha elke fatsoenlijke monteur moet toch wel weten dat een BMW 6 cilinder geen riem heeft... anders moet je inderdaad ver van die auto vandaan blijven!
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Haha tja het was een jonkie. Zen baas keek alleen gelijk een beetje bedenkelijk naar hem..