Marc`s E36 323I Coupe Executive
-
Re: Marc`s E36 323I Coupe Executive
Leuke BMW. Als ik je plannen zo hoor, ben ik eens benieuwd als dat straks allemaal erop zit. Alleen dat houten stuurtje lijkt mij persoonlijk niks, maar dat is omdat ik over het algemeen zowiezo een hekel aan hout in BMW's heb. (Bij nieuwere modellen heb je soms mooie houten lijstjes ertussen, maar bij de meeste oudere BMW's vind ik houten lijsten en dergelijke echt niks, is iets voor in engelse wagens.)
-
DankjePJ-328i schreef:He Marc, ik kende jou golf inderdaad wel maar de bmw nog niet Hahahaha. Mooie kleur he, als ik je advies mag geven zou ik de grill niet dippen maar voor paar tientjes een mooie hoogglans zwarte grill bestellen of Matt zwart. Dat plastidippen vind ik zelf maar k*t ga je spijt krijgen. Mocht je vragen hebben, je weet waar ik woon he.

De kleur was idd de doorslag, moet zeggen dat ik het interieur in het begin afschuwelijk vond maar nu ik eraan gewend ben vind ik het wel wat hebben, lekker appart zeg maar.
Heb de grill toch gedipt, had bij de golf ook de bumpers ed gedipt en was zeer tevreden over het resultaat, maar er komt tzt een m pakket op met een andere grill dus voor nu is het goed

BedanktSickmindjuh schreef:Leuke BMW. Als ik je plannen zo hoor, ben ik eens benieuwd als dat straks allemaal erop zit. Alleen dat houten stuurtje lijkt mij persoonlijk niks, maar dat is omdat ik over het algemeen zowiezo een hekel aan hout in BMW's heb. (Bij nieuwere modellen heb je soms mooie houten lijstjes ertussen, maar bij de meeste oudere BMW's vind ik houten lijsten en dergelijke echt niks, is iets voor in engelse wagens.)

Ik vind zelf houten lijsten ed in het interieur ook afschuwelijk maar in gedachten ziet dat stuur wel dik uit bij de rest van het interieur, mocht het toch niet zo zijn is het er zo weer uit

Vorig weekend op EMS een schroefsetje gescoord met 4 toplagers voor 175 euro

Misschien morgen eronder zetten.
Xenon in de koplampen gezet en morgen ook xenon in de mistlampen inbouwen

-
Vandaag de schroefset eronder laten zetten met nieuwe toplagers en aan de voorzijde 1cm spacers ivm aanlopen, maargoed dat ik er zelf niet aan begonnen ben want alles zat muur en muurvast
Achter op het laagst met de stelpotjes er nog tussen, en voor nog 2 cm draad over, zal nog een klein beetje nazakken maar voor nu is het goed.
Rijd iig 10x strakker als met de originele vering en de lage instap voelde weer vertrouwd aan

Zaterdag maar eens naar de sloop voor oranje knippers, deze zijn laats afgebroken toen ik de koplampen eruit wilde halen om angel eyes in te monteren (deze liggen alweer in het doosje en komen niet in de beemer)

Achter op het laagst met de stelpotjes er nog tussen, en voor nog 2 cm draad over, zal nog een klein beetje nazakken maar voor nu is het goed.
Rijd iig 10x strakker als met de originele vering en de lage instap voelde weer vertrouwd aan

Zaterdag maar eens naar de sloop voor oranje knippers, deze zijn laats afgebroken toen ik de koplampen eruit wilde halen om angel eyes in te monteren (deze liggen alweer in het doosje en komen niet in de beemer)
-
Oranje knipperlichten erin gezet, voor de zijschermen heb ik ook nog oranje liggen, alleen waren de stekkers afgeknipt voor die lelijke dingen wat er nu inzitten aan te sluiten, moet dus even naar de sloop een paar stekkers halen en dit weer netjes aan elkaar solderen dan kunnen hier ook oranje in

Deze ligt mooi laag ja! Vette foto de laatste! Hoe bevalt zo'n TA technix schroefset?
-
Dankje
Deze schroefset bevalt me prima, rijd nog erg comfortabel moet ik zeggen

Deze schroefset bevalt me prima, rijd nog erg comfortabel moet ik zeggen

-
Zaterdag nog even wat lampjes op het dashbord vervangen, obc verlichting was kapot en van de kachel bediening

Ook had ik last van een gapend handschoenenkastje, dus het ijzeren haakje een beetje verbogen

En hoppa

Vrijdag avond nog even met een paar man van BimmerPortal bij elkaar gekomen

Vorige week ook de audio erin gebouwd, nieuwe tulp kabels en nieuwe accuklemmen.
Morgen even olie, filters en bougies halen en een nieuw gaspedaal bestellen, bij mij is het clipje onderaan gebroken.
En nog even de instrument cluster test gedaan, gewoon omdat het kan

Ook had ik last van een gapend handschoenenkastje, dus het ijzeren haakje een beetje verbogen

En hoppa

Vrijdag avond nog even met een paar man van BimmerPortal bij elkaar gekomen

Vorige week ook de audio erin gebouwd, nieuwe tulp kabels en nieuwe accuklemmen.
Morgen even olie, filters en bougies halen en een nieuw gaspedaal bestellen, bij mij is het clipje onderaan gebroken.
En nog even de instrument cluster test gedaan, gewoon omdat het kan

-
Komende donderdag naar JMTuning voor een kleine aanpassing aan de uitlaat 

-
Donderdag bij JM-Tuning geweest.....Denk toch deze week maar even een dempertje bestellen voor ertussen.

-
- Contacteer:
Zal wel herrie maken idd.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
-
Alleen onder de 2500 toeren een storende brom, dus daar moet wel wat aan gedaan worden 

Ej Marc!
Gister hebben Patrick+vriendin en ik mn e60 heb verkocht.
Nu komt er hier ook een E36 op de oprit voor in de plaats!
Gister hebben Patrick+vriendin en ik mn e60 heb verkocht.
Nu komt er hier ook een E36 op de oprit voor in de plaats!
Maak eens een foto van wat hoger achter. Ben wel benieuwd hoe de uitlaat uitvalt in de bumper.
One life, live it!
-
Haha nice Kevin
Patrick vertelde het laats ja.
Foto van iets hoger

Foto van iets hoger

Marc,
Mooie basis om op verder te werken.
Leuke golf ook, mijn eerste auto was ook een 2. Atlas grijs. Heb nog wel ergens foto's. Blijven leuke wagens.
Ga je ook nog oranje knippers achter zetten? Achter zou ik de auto wat lager zetten, hij staat nu zo voor over.
Met schroefsets kom je bijna nooit weg met de originele velgen. Iets lagere et zoeken. Maar je gaat straks toch over op andere wielen denk ik. Wat heb je in gedachten?
Mooie basis om op verder te werken.
Leuke golf ook, mijn eerste auto was ook een 2. Atlas grijs. Heb nog wel ergens foto's. Blijven leuke wagens.
Ga je ook nog oranje knippers achter zetten? Achter zou ik de auto wat lager zetten, hij staat nu zo voor over.
Met schroefsets kom je bijna nooit weg met de originele velgen. Iets lagere et zoeken. Maar je gaat straks toch over op andere wielen denk ik. Wat heb je in gedachten?