Tineke en haar Z3
Re: Nieuw hier: Tineke en haar Z3
Dank jullie voor de tips e.d.
De set die ik nodig heb moet de volgende maten hebben (heb ik me laten vertellen ;-))
voor: 7,5 J x 17 inch ET 41
achter: 8,5 J x 17 inch ET 41
Van Citano heb ik een tip gekregen hoe ik foto's kan uploaden. Daar ga ik vandaag mee aan de slag...
De set die ik nodig heb moet de volgende maten hebben (heb ik me laten vertellen ;-))
voor: 7,5 J x 17 inch ET 41
achter: 8,5 J x 17 inch ET 41
Van Citano heb ik een tip gekregen hoe ik foto's kan uploaden. Daar ga ik vandaag mee aan de slag...
Gelukt! Een mooie breedset gekocht; style 32. De wielen liggen bij een bedrijf dat ze gaat stralen en poedercoaten. Ze gaan eerst op vakantie, dus nog vier weken geduld.
Als ze klaar zijn, plaats ik een nieuwe foto. Ben benieuwd :-)
Als ze klaar zijn, plaats ik een nieuwe foto. Ben benieuwd :-)
Mijn droom ... Een 2.8 Liter 6 cylinder, prachtige combinatie, wide-body Z3. Voel je vrij om meer foto's te plaatsen hoor! 
Hoi Help,
Ik heb er ook vreselijk lang naar gezocht. Een Z3 met relatief weinig 'eerlijke' kilometers en prima onderhouden. Nota bene bij een dealer waar ik een vorige BMW ook in onderhoud had.
Over een paar weken de nieuwe wielen erop. Ik kan niet wachten.
Ik plaats dan zeker nieuwe foto's!
Ik heb er ook vreselijk lang naar gezocht. Een Z3 met relatief weinig 'eerlijke' kilometers en prima onderhouden. Nota bene bij een dealer waar ik een vorige BMW ook in onderhoud had.
Over een paar weken de nieuwe wielen erop. Ik kan niet wachten.
Ik plaats dan zeker nieuwe foto's!
Dit zijn ze dan: de nieuwe wielen!
Goede keus voor die velgen!
Dank je! Helemaal mee eens!