Verkocht bijna full option 530d lci e60 Price drop
Re: Olie lekje gevonden
Krijg je zonder EGR wel de juiste waardes bij de APK?
Met de egr uitgecodeerd geen problemen met apk.
Ik heb de cat en roetfilter verwijderd net na de apk denk omdatik de cat verwijderd heb het wel eens moeilijk kan worden.
Ik heb de cat en roetfilter verwijderd net na de apk denk omdatik de cat verwijderd heb het wel eens moeilijk kan worden.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Vandaag ook maar even de carterventielatie vervangen.
Intercoolerslang was binnen maar verkeerde wachten op de goede, maar kan even duren komt uit duitsland maar scheelde de helft.
Schujnt dat die ook vaker kapot gaan bij mijn is hij ingescheurd en het ijzeren borgklipje is bijna door.
Toch maar doen voordat ik dalijk een keer stil sta.
Intercoolerslang was binnen maar verkeerde wachten op de goede, maar kan even duren komt uit duitsland maar scheelde de helft.
Schujnt dat die ook vaker kapot gaan bij mijn is hij ingescheurd en het ijzeren borgklipje is bijna door.
Toch maar doen voordat ik dalijk een keer stil sta.
Re: nieuwe foto's met caravan
Ik heb de caravan ook maar weer eens van stal getrokken en dacht zal er ook eens een paar fotos van posten.
Dus hier mijn combi van 12,5mtr.

Dus hier mijn combi van 12,5mtr.

- lekkerwijf1
Jaja netjes he, ook lekker zon dometic airco erop, Hij zit wel ver naar achter, maar dat zal er wel mee te maken hebben dat die op de plek zit van een dakluik ik heb hem inmiddels ook van de week weer ingebouwd. Mooie velgen ook zo op de bmw, Nu nog lichtmetaal op de caravan 

Ook nog maar gelijk foto s van de auto toen ik hem net gepoetst had.
Fotos van de binnenkant komen nog.

Fotos van de binnenkant komen nog.

De airco zit idd erg ver naar achter en zit in een dakluik zit er nog wel aan te denken hem te verplaatsen maar ga het eerst zo proberen.
Volgendjaar moeten er toch nieuwe banden op en pak ik denk ik meteen de velgen mee,het zal alleen niet zoon hele vooruitgang zijn want er mag niet zoon hele grote velg op.
De velgen heb ik over gezet van mijn vorige e60 er zaten standaard 19 inch m5 onder en vond het sonde om die door de vrouw kort te laten rijden
Volgendjaar moeten er toch nieuwe banden op en pak ik denk ik meteen de velgen mee,het zal alleen niet zoon hele vooruitgang zijn want er mag niet zoon hele grote velg op.
De velgen heb ik over gezet van mijn vorige e60 er zaten standaard 19 inch m5 onder en vond het sonde om die door de vrouw kort te laten rijden

-
Volgens mij kan er ook wel een caravantopic geopend worden hier.... 

Re: nieuwe foto's interieur en opties
Hierbij zoals al een keer gevraagd wat foto s van het interieur en de opties die op mijn auto zitten.
Heb de auto nu al een tijdje en hier voor een 530i ipv een 530d lci en moet zeggen de diesel bevalt kwa rijden beter als de benzine hij is directer op het gas en meer koppel natuurlijk en ook een stukje zuiniger.
Nu heeft de diesel meer km s maar toch heeft die ook meer onderhoud nodig als de benzine al is het niet veel.
Gewoon de dingen die voor het milieu zijn er tussen uit halen en kunt probleemloos rijden en wordt nog zuiniger ook en de auto gaat langer mee.

cic met controller en originele hoogglans zwarte inleg

Headup met M optiek

Schakelaar met headup en nightvision

deurschakelaar met zonnen rollo klapspiegels en mirror down functie

zonnen rollo's zij portieren en privé glas

camera s voor bumper nightvision en adaptieve cruise controle

zijspiegel met dimfunctie klapfunctie instapverlichting en verwarming

zonnen Rollo achter

aux in en 12v aansluiting middenconsole achter

camera grootlicht assist

Stand kachel met afstandsbediening

Startknop maar is standaard vanaf eind 2005

Led verlichting in achteruitrijlichten en uitgecoderd ivm met knipperen van de led.
Is op de foto moeilijk te zien maar toch,ook zie je de dikkere uitlaatpijpen van de 535d,540,545,550
Heb de auto nu al een tijdje en hier voor een 530i ipv een 530d lci en moet zeggen de diesel bevalt kwa rijden beter als de benzine hij is directer op het gas en meer koppel natuurlijk en ook een stukje zuiniger.
Nu heeft de diesel meer km s maar toch heeft die ook meer onderhoud nodig als de benzine al is het niet veel.
Gewoon de dingen die voor het milieu zijn er tussen uit halen en kunt probleemloos rijden en wordt nog zuiniger ook en de auto gaat langer mee.

cic met controller en originele hoogglans zwarte inleg

Headup met M optiek

Schakelaar met headup en nightvision

deurschakelaar met zonnen rollo klapspiegels en mirror down functie

zonnen rollo's zij portieren en privé glas

camera s voor bumper nightvision en adaptieve cruise controle

zijspiegel met dimfunctie klapfunctie instapverlichting en verwarming

zonnen Rollo achter

aux in en 12v aansluiting middenconsole achter

camera grootlicht assist

Stand kachel met afstandsbediening

Startknop maar is standaard vanaf eind 2005

Led verlichting in achteruitrijlichten en uitgecoderd ivm met knipperen van de led.
Is op de foto moeilijk te zien maar toch,ook zie je de dikkere uitlaatpijpen van de 535d,540,545,550
Laatst gewijzigd door bmw530i op 30 aug 2014, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rogier.van.Geel
Ziet er geweldig uit!!

Prachtig volle auto,zo zie je ze niet vaak
530d rijdt idd veel relaxter dan 530i,daarom heb ik ook een 'd' genomen ook al rij ik minder dan 20.000km per jaar
Voor de 12v achterin zou ik die lelijke BMW dopjes vervangen voor dummy's van een Audi (
),heb ik ook gedaan en is 10x netter
http://www.vagtechniek.nl/images/4H0919311.JPG

530d rijdt idd veel relaxter dan 530i,daarom heb ik ook een 'd' genomen ook al rij ik minder dan 20.000km per jaar

Voor de 12v achterin zou ik die lelijke BMW dopjes vervangen voor dummy's van een Audi (

http://www.vagtechniek.nl/images/4H0919311.JPG
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
-
Mooie auto! Ik ben best benieuwd, is dat nu wat dat night vision? Gebruik je het wel eens?
-
- Contacteer: