Bericht
door Joostb » 12 nov 2013, 21:14
Ik heb zelf ook gekeken met een min of meer zelfde eisenpakket als jou. Ongeveer 5 maand aan het zoeken geweest waarvan 2 maand serieus. 3 auto's bekeken in totaao. Echter het M-pakket vond ik dan weer niet zo'n issue, maar wel mooi als het er op zat. Is altijd later er op te zetten voor niet al te veel geld.
En heb een volledig dealer onderhouden 325i touring uit 2004 exemplaar met 126.000 gevonden, met dakraam, alarm, ECC, PDC, xenon af fabriek, zwarte hemel en gewoon lekker origineel. Als nieuw! Kosten waren 7000 euro (het is veel geld, ik weet het) Het M-pakket heb ik nu niet en had graag ook kleuren navi willen hebben en een beige lederen interieur, die dingen heb ik moeten skippen helaas maar altijd nog te doen eventueel.
stel je krijgt hem voor 5000, dan komen er de kosten voor het invoeren bij, repareren schade, dan zit je ook al snel aan 2000 euro, dan al niet meer. Zo op het oog lijkt de schade mee te vallen, maar je weet nooit wat je nog meer aan treft.
mijn touring stond voor 8950 te koop, later voor 7950. Toen langs gekomen en wezen kijken en voor 7000 mee mogen nemen. Vergeet niet dat veel mensen maar vragen en lang niet altijd het bedrag er voor krijgen.
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019