BMWe46Mike schreef:Leuk stuk om te lezen.
En super dat je een 330 hebt gevonden zoals je wilde. De dingen die je opnoemt zijn gelukkig "redelijk" makkelijk zelf te doen.
Veel plezier ermee en ga je topic zeker blijven volgen.
Btw. Je e36 coupe was ook een plaatje, ik had precies dezelfde kleur en ook met m-pakket. Heerlijke kleur ....... Als hij gepoetst is

Thnx! Belangrijke toevoeging idd, als hij gepoetst is
matheeuwissen schreef:Nette e46, veel geluk er mee. Vergeet bij het aanvragen van het kenteken niet te vragen om een 2002 kenteken. Veel mensen weten dit niet. Dit is helaas bij mijn auto ook niet gebeurd.
Kijk dit is ook nieuws voor mij. Hoe zit dat dan? Krijg je dan een kenteken wat in het verleden gebruikt is geweest maar nu weer vrij is gegeven in de vorm 00 - XX - XX?
BMW Clubsport schreef:Nice...
De auto is niet toevallig van 15-08-2002 he..?
Echt een mooie auto, ik vind het alleen jammer dat het een zwarte is, maar desalniettemin een super auto en leuk uitgevoerd!
Ik ben benieuwd naar de eerste modificaties..
Wat betreft de 'mayo' aan de olie dop, ik zou een flesje van Forté er in gooien, weet zo even niet precies welk en eens een flink stuk, paar 100 km met de auto rijden. Mijn auto had altijd korte stukken gereden, heb ik zo'n flesje in de tank erbij gegooid en een stukje naar Italië op en neer en toen was het weg. Ook het olie verbruik is toen flink geminderd.
Voor de rest veel plezier met de wagen die je al lang wilde hebben, ik zal hem op de volgende meeting eens goed bewonderen;)
Thnx

productiedatum 9-8, datum eerste afgifte 19-8, dus bijna

(de jouwe is van 15-8?)
Wat de kleur betreft: zoasls ik in mijn zoektopic aangaf was zwart niet de topfavoriet (dat was een blauwe of een mooie individualkleur, maar zwart stond er direct na). Deze combo met naast alle opties die ik als eis had opstaan ook bijna alle opties die ik als wens had opstaan (zelfs met alarm wat zeldzaam is op de duitse auto's) en dan met deze kilometerstand en bekende historie kon ik deze niet laten lopen.
Heb trouwens gisteravond nog even gekeken aangezien ik net 500km met hem heb gereden en hij flink warm is geweest: de mayo is nu een stuk bruiniger, dus dat lijkt me een goed teken. Jammer dat ik nu niet meer met hem mag rijden. Misschien de olie pas doen nadat ik hem heb ingevoerd en er zo'n flesje forte doorheen heb gegooid.