motorkap dimensies ivm wrap.
-
- Contacteer:
Re: motorkap dimensies ivm wrap.
Volgens mij is 18 inch wel redelijk de max bij E36.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
19 inch velgen is al helemaal fout onder een e36, er zijn er enkele die ermee wegkomen...
ik ken maar 1 e36 met carbon motorkap en 19 inch wielen die mooi is, en dat is Ramon zn caab, en daar is alles ook meer function als fashion! En dan praten we ook over ECHT carbon motorkap en geen wrap!
ik ken maar 1 e36 met carbon motorkap en 19 inch wielen die mooi is, en dat is Ramon zn caab, en daar is alles ook meer function als fashion! En dan praten we ook over ECHT carbon motorkap en geen wrap!
>>>>Showroom E36's<<<<
Nee 19 inch is geen probleem nee. Zou 19" et15 kopen...past mooi zonder rollen.
Persoonlijk vind ik een matzwarte bmw, met een nep carbon motorkap en 19" velgen waardeloos klinken.
Maar het is jouw auto, en ieder het zijne natuurlijk.
Persoonlijk vind ik een matzwarte bmw, met een nep carbon motorkap en 19" velgen waardeloos klinken.
19 inch lijkt te groot voor e36 en ik spreek uit ervaring
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
- Ramon 325 Vanos
Gewoon 19 inch pakken heb ik ook 

Dit hoeft zeker niet lelijk te zijn... naar mijn mening past carbon en mat zwart supergoed bij mekaar... vooral als je bijv. ook nog kleine dingetjes toevoegt zoals rode accentjes hier en daar dmv. pinstriping fzo maar... het is slechts een idee of ik daadwerkelijk de hele auto ga wrappen en de motorkap is nog maar de vraag... heb voor alsnog geen antwoord gehad op mijn vraag en dat was eigenlijk de lengte en breedte van de motorkap van n e36 coupe.BimmerBob schreef:Nee 19 inch is geen probleem nee. Zou 19" et15 kopen...past mooi zonder rollen.
Misschien moet je anders even hier kijken voor inspiratie??urkzzz schreef:
Dit hoeft zeker niet lelijk te zijn... naar mijn mening past carbon en mat zwart supergoed bij mekaar... vooral als je bijv. ook nog kleine dingetjes toevoegt zoals rode accentjes hier en daar dmv. pinstriping fzo maar...
viewtopic.php?f=82&t=9640

>>>>Showroom E36's<<<<
ik heb 20 inch velgen voor de zomer , geen problemen mee hoor. alleen met sturen bv kan niet de stuur helemaal naar rechts draaien of links want dan hoor je grrr dat de band wielkast raakt
heb nu 17inch voor de winter periode, en rijd ook fijn
heb nu 17inch voor de winter periode, en rijd ook fijn

-edit-
En lekker bezig met het kapotmaken van het enthousiasme van een jonge autoliefhebber. Tuurlijk, ieder heeft zijn eigen stijl, en mat en carbon is zeker niet mijn ding, maar heb toch respect voor een ander zijn auto die hij ZELF mooi vindt, zelf aanpast met onderdelen die hij ZELF mooi vindt en dat betaald met het eigen geld waar diegene hard voor werkt. OP loopt toch ook niet te miepen over jullie (in mij ogen) veel te ver verlaagde auto's, met te smalle getrokken fietsbandjes en kermislook Angel-Eyes? Hij vraagt enkel om wat maten van een motorkap om verder te kunnen met zijn passie voor auto's en het individualiseren van zijn heilige koe..
330d
kijk tenminste iemand die een ander zn mening kan waarderen, thnx man topHitz schreef:
-edit-
En lekker bezig met het kapotmaken van het enthousiasme van een jonge autoliefhebber. Tuurlijk, ieder heeft zijn eigen stijl, en mat en carbon is zeker niet mijn ding, maar heb toch respect voor een ander zijn auto die hij ZELF mooi vindt, zelf aanpast met onderdelen die hij ZELF mooi vindt en dat betaald met het eigen geld waar diegene hard voor werkt. OP loopt toch ook niet te miepen over jullie (in mij ogen) veel te ver verlaagde auto's, met te smalle getrokken fietsbandjes en kermislook Angel-Eyes? Hij vraagt enkel om wat maten van een motorkap om verder te kunnen met zijn passie voor auto's en het individualiseren van zijn heilige koe..