320ci
Re: 320ci
staat Inderdaad te koop, ik vertrouw dat gebonk vanachter niet , als hij niet verkocht graakt hou ik hem zelf bij om er serieus wat geld in te pompen waarschijnlijk... Ik heb hem vandaag dan toch maar ingeschreven , dus die onmiddelijke beschikbaarheid vervalt al
Er is trouwens blijkbaar weinig belangstelling , dus binnen dit en x-tijd zal de advertentie misschien wel terug weggaan. Want ik heb zelf wel goesting om er mee te rijden , maar ik lees zoveel horror verhalen die mij gewoon al doen twijfele of ik hem wel deftig kan onderhouden, mede omdat ik een klein beetje boven budget heb gekocht misschien
Ik heb gewoon mixed feelings en wou eens peilen...
Dan kan je hem toch beter houdenDeze wagen is dan ook nog zeker goed voor vele probleemloze kilometers.
--> staat bij je advertentie http://www.kapaza.be/Autos/BMW/12211220/BMW_320ci.html
Ik moet hem ook een beetje verkopen hé :>
misschien is hij dat wel , de motor is nog tiptop denk ik , maar ik weet niet of ik kan leven met dat gebonk vanachter ( waar velen blijkbaar met zitten). Ik heb gewoon twijfels en wil alle opties openhouden. Maar ik heb gisteren eindelijk officieel de verkoopsoptie wat afgezwakt,
denk ik
misschien is hij dat wel , de motor is nog tiptop denk ik , maar ik weet niet of ik kan leven met dat gebonk vanachter ( waar velen blijkbaar met zitten). Ik heb gewoon twijfels en wil alle opties openhouden. Maar ik heb gisteren eindelijk officieel de verkoopsoptie wat afgezwakt,
Laat hem dan eens van top tot teen nakijken ergens, misschien beter voor je eigen gevoel ook als ze hem goed in orde vinden.Tomj schreef:Ik moet hem ook een beetje verkopen hé :>
misschien is hij dat wel , de motor is nog tiptop denk ik , maar ik weet niet of ik kan leven met dat gebonk vanachter ( waar velen blijkbaar met zitten). Ik heb gewoon twijfels en wil alle opties openhouden. Maar ik heb gisteren eindelijk officieel de verkoopsoptie wat afgezwakt,denk ik
Ik heb de motor al eens laten nakijken door iemand met 30 jaar bmw ervaring
die zei dat die wel goed was,
maar als ik zo lees over het beroemde gebonk, twijfel ik of iemand iets zal vinden.
Binnen een paar dagen ga ik eens een serieuze lange rit maken, en de zaak herevalueren
maar als ik zo lees over het beroemde gebonk, twijfel ik of iemand iets zal vinden.
Binnen een paar dagen ga ik eens een serieuze lange rit maken, en de zaak herevalueren
-
Griffendahl
Ik zou spoedig een keus maken inderdaad. Nu kan je nog goed voor je auto beuren. Als je hem wilt verkopen met achterstallig onderhoud is je auto al een heel stuk minder waard.
Tevens als je je al sappel maakt over het eerste onderhoud, wat gaat dat op termijn dan zijn... Je moet je goed afvragen of je wel in een auto wilt rijden die je nauwelijks of niet kan opbrengen. Bezuinigen op onderhoud is bezuinigen op je eigen veiligheid (en die van anderen...)
Tevens als je je al sappel maakt over het eerste onderhoud, wat gaat dat op termijn dan zijn... Je moet je goed afvragen of je wel in een auto wilt rijden die je nauwelijks of niet kan opbrengen. Bezuinigen op onderhoud is bezuinigen op je eigen veiligheid (en die van anderen...)
dat is exact wat ik erover denkGriffendahl schreef:Ik zou spoedig een keus maken inderdaad. Nu kan je nog goed voor je auto beuren. Als je hem wilt verkopen met achterstallig onderhoud is je auto al een heel stuk minder waard.
-
Jussi
Onderhoud valt goed mee. Echter lees goed: Je moet iemand kennen die er wat vanaf weet. Vanaf je de dealer binnenstapt moet je beseffen dat hij z'n hand in je portefeuille heeft. Je moet je niet al teveel zorgen maken. Je leest ook enkel problemen in de map techniek hé. Inderdaad, onderhoud uitstellen is niet goed en ik ken natuurlijk jouw situatie niet maar als je al een deeltijdse job hebt en beetje discipline om te sparen kom je al ver. Mensen roepen snel dat BMW rijden op jonge leeftijd onbetaalbaar is. Rij er eerst maar eens een paar duizend kilometer mee, ik denk dat je jouw keuze dan wel kan maken.
P.S. Het is trouwens een hele mooie wagen die zeer dik in de opties zit.
P.S. Het is trouwens een hele mooie wagen die zeer dik in de opties zit.
Ik heb sinds gisteren men platen, CEL ging weg na 10 KM rijden. Voor een gewoon "320je" vind ik het al aardig vooruitgaan, en zalig klinken. Dus ik gaan de advertenties binnekort af het net halen
waar trouwens echt bijna geen interesse voor is
Mijn persoonlijke remedie voor de e46 bonk te verhelpen is de harman kardon wat openzetten. Nu duimen dat er geen te grote kosten komen , en financieel wat op adem komen.